To tette?

Ungmortil2

Blir kjent med forumet
Jeg har 2 barn, ei på 4,5 og en på snart 10 mnd, de to yngste vil skille 18 mnd så de blir veldig tett. Er det noen som har erfaringer med to tette, og hvordan er overgangen fra to til tre? :-) ser for meg noen hektiske år fremover, men vet at det blir utrolig koselig :-)

vi ville ha to tette nå på slutten, men siste har latt vente på seg. Nå har jeg en på 7 og en på 3. VEEEEEldig mye søskenkjærlighet :p men ser for meg at nå når det blir en til så blir det litt mer fordelt og ikke så mye "krangling". For da er det en til og evt gå til for å leke med hvis en setter seg på bakbena :p Det går jo mest i at størstemann helst vil være i fred da, så da får jo minstemann en annen å leke med :) derfor vi ville ha to tette også, for da er de mer jevngamle :) Så jeg misunner deg litt den ;)

Her blir det omtrent nøyaktig to år i mellom :)

Her e mini nett blitt 1 år,så blir ganske tette her og!;) her går me i fra ei te to,så veit ikkje mykje om korleis da blir i auken ;) men hektisk blir da nok!:p

Minstemann har akkurat blitt ett år så blir tett her og. Ikke like tett men;) er veldig spent på hvordan det blir. Tipper det blir ett herlig kaos;) :D jeg og min ene bror er forholdsvis tett og det var kjempepositivt når vi ble litt større hvertfall :) hadde mye glede av hverandre og på ferier o.l hadde vi hverandre å leke med hvis vi ikke kjente noen andre:) jeg håper og tror at det blir positivt med to tette (y)

Jeg har to barn med 17 Mnd imellom :) det var Såklart hektisk.... Men vi fikk fort samme rutine på dem. Nå er de 6 og 5 år og er forsatt veldig samkjørte. Er alltid sultne på likt. Våkner automatisk på likt. Må den ene bæsje, bæsjer den andre rett etterpå. De fullfører til å med hverandres setninger :D fint bånd mellom de. :)

Jeg har to tette. Har ei på 2 nå neste mnd, og en på 3. Er 14 mnd i mellom de. Det har vært travelt i perioder, gått fra den ene trassalderen til den andre, de krangler om oppmerksomheten til tider, men de har MYE glede av hverandre, så selv om det blir hektisk er det absolutt verdt det! De har en flink storesøster på 7 som er flink til å bryte opp tjeikinga litt innimellom å..nå venter vi fjerdemann, så blir spennende og se hvordan det blir ang sjalusi og den biten når bebissen kommer ;)

Back
Topp