To tette!

Kosemutter

Elsker forumet
Marslykke 2016
Hei!
Jeg sniker meg litt overraskende inn her! Positiv test i dag, og er etter mine beregninger nå 4+2 på vei. Har en gutt som ble født i juni 14, så dette blir to tette. Er litt sjokka, og vet ikke helt hva jeg synes om å være gravid igjen så fort. Noen som har erfaringer med to tette, eller som er i samme situasjon?

Gratulerer!
Har ei mai 2014 jente selv, men her er nummer to planlagt, så ingen overraskelse her :-) Tror det blir en veldig fin aldersforskjeld jeg :-)

Mars 2014 her så blir to tette :)

Gratulerer, det kommer til å gå så fint!
Har ei fra mars 14, planlagt her også :)

Gratulerer. :)
Har en gutt født juni 2014 selv, så dette ble tettere enn jeg hadde sett for meg. Blir nok tøft i starten, men jeg ser for meg at de får veldig mye glede av hverandre og.

Har en gutt som ble født april 2014, så blir 2 tette her også.. Litt av ett sjokk da jeg oppdaget jeg var gravid igjen, men nå er jeg bare kjempe glad:) de fleste sier det bare er positivt å ha tette barn :) <3

Gratulerer :-) jeg har en gutt født januar 2014 :-) gleder meg veldig til han skal bli store bror og at det ikke blir så stor aldersforskjell. De vil få mye glede av hverandre <3

Nå er jeg på min første da, men syns at 2 år er en fin aldersforskjell. Som nevnt over så vil e finne mye glede i hverandre opp gjennom årene :) Om det klaffer, vil vi og gå for nummer to med mellom 2-3 år aldersforskjell :)

Takk for gratulasjoner :-)
Nå har det største sjokket lagt seg, og jeg ser jo at dette blir bra. Vi hadde uansett tenkt til å begynne å prøve på nr. 2 til høsten, så det ble jo bare litt tidligere enn planlagt! Dette blir bra!

fikk ei jente i januar 2015,så hær blir det 14 mnd i forsjell..

Fikk jente september 2014, så blir 18 måneder her. Litt blanda følelser, men satser på at det skal gå fint :) Kjekt å se at vi er flere i samme båt! :)

Så trivelig å se at vi er flere som får to tette. Har ei født i slutten av august 2014, så blir 18 måneder i mellom dem. Håper det blir mye kos, og bare sånn passelig slitsomt :)

Back
Topp