To tette

Lykkehjerte

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Jaja, da skal jeg bli tobarnsmamma. Minsten er 11 mnd. Dette blir spennende!
 
Gratulerer :) Så koselig. Jeg ble først gravid da gutten min var 11 mnd, men mistet. Gledet meg veldig til to tette. Nå er han 16 mnd da så det blir jo fortsatt tette :)
 
Så spennende :) velkommen!
 
Gratulerer og velkommen
 
Hmm. Svak rosa blødning i går og idag. Men veldig lite. Begynnelse på kjemisk abort eller festeblødning? Hadde første dag i siste mens nyttårsaften. Husker jeg blødde litt i første svangerskap, men det var fra uke seks tror jeg.
 
Blødninger når man er gravid er aldri gøy! Heldigvis er det ikke ensbetydende med at noe er galt! Krysser fingra for deg :)
 
Takk for det! Blør fortsatt men lite.. Svak positiv rfsu test i går ettermiddag og i morges.. Men det er svaaakt
 
Sterk positiv test idag og slutt på blødning så da regner jeg meg offisielt som gravid! Uvirkelig, poden er elleve måneder denne uken. Blir såvidt 19 mnd mellom de.
 
Supert! :D
 
Her blir det også to tette. Yngste blir 6 måneder neste uke :oops:
 
Oj, ja det var tett! Gratulerer :) kan jeg spørre om det var planlagt?
 
Var ganske uplanlagt :oops: Så vi sitter her i sjokk enda :)
 
Hehe, ja.. Vi hadde såvidt snakket om å begynne å prøve til sommeren kanskje. Men vips, der var jeg gravid! Blir tøffe tak, men også veldig kos! Hvor er du fra?
 
Uplanlagt hos dere også, sånn kan det gå :D Ja blir tøffe tak, men heldigvis er det verdt det :)
Er fra ullensaker. Du da?
 
Vestlandet :)
 
Back
Topp