to tette

Alvepike

Elsker forumet
[:)]Noen her som planlegger 2 tette?? MEg og typen snakker om å begynne prøvningen igjen tidlig neste år

Jeg er ferdig [;)]. Har to tette jeg [;)], egentlig tre... Januar 1994, april 1995 og august 1997

Er ferdige vi nå! 04 og 07[;)] (Veldig fin aldersforskjell!)

ferdig her og... en i 03 og en i 07...[:)]

Vi har også nok med to, og de er tette nok; 2 år og 3 mnd mellom de. Men jeg er glad for å ha dem såpass nærme, de vil få masse selskap i hverandre når lillejenta blir litt større [;)] 

hvordan er det med to tette i hus? Er det fryktelig mye styr?
Har så lyst at de skal være litt nærme i aldre slik at de kan ha glede av hverandre [:)]

Vi har begynt prøvingen på den tredje tette, vi...!

51 uker mellom de to første! Helt topp med mye liv i huset, og mer blir det vel etterhvert! Du ser alderen på tickerene mine![:D]

Så gøy , lykke til med prøving [:)]
 Kan tenke meg mye liv, er jo det jeg vil ha, får vel det og med 2 små barn og en diger rottis pluss en katt he he

Er rart med det, jeg var bombe sikker på at jeg bare skulle ha Sarah he he[:D]

KJenner foresten at jeg gleder meg til å gå gravid igjen he he

Det er moro med to forholsvis tette, kjempegøy å følge utviklinga på de begge! Men man løper litt i løpet av dagen ja [:D] Bare gled deg du!!

HER ER DE TO FØRSTE TETTE...2 ÅR 4 MND MELLOM, MEN NÅ ER DE 5 & 7,5 ÅR.
DEN RETTE ALDEREN TIL AT HAN STØRSTE IKKE VIL HA HAN ANDRE MED PÅ SLEP HELE TIDEN, OG HAN "MINSTE" KOMMER TIL MAMMA OG KLAGER HELE TIDEN....VAR BEDRE FØR DA DE VAR MINDRE & LEKTE SAMMEN...HA-HA[:)]
NEIDA, DE HAR MYE GLEDE AV HVERANDRE, MEN ER VELDIG FLINKE TIL Å TERGE + ERTE HVERANDRE....BLIR VEL BEDRE....
SÅ HOPPER DET 5 ÅR FØR VI FIKK MARIUS....OG HAN HAR BLITT STOREBRØDRENES ØYESTEN[:)][:)] DET GÅR KJEMPE FINT....DE KOSER SOM BARE DE!!!!

ORIGINAL: maoam

51 uker mellom de to første! Helt topp med mye liv i huset, og mer blir det vel etterhvert! Du ser alderen på tickerene mine![:D]

tøff du!!!!!

ORIGINAL: witchofthenorth

[:)]Noen her som planlegger 2 tette?? MEg og typen snakker om å begynne prøvningen igjen tidlig neste år

vi hat to tette vi...
20 mnd mellom de[:D]

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: maoam

tøff du!!!!!

Her er vi også ferdige 96, 99, 04 og 07

ORIGINAL: litlå

ferdig her og... en i 03 og en i 07...[:)]

samme her, 03 og 07[:D] 

Back
Topp