To tette + vogn

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hvordan løser dere det med vogn og to tette?

Har en Emmaljunga Edge Duo nå, skal jeg bare kjøpe et ståbrett til storebror som da blir 14 mnd?

Bytte ut hele greia?

:)

Jeg byttet til en tvillingvogn.. billig en bare... da jeg kun brukte den på sentrer, butikken og korte turer. Syntes den var veldig grei... Greit når begge skulle sove, gikk en tur i nærområde... :-)

sliter med samme problemet selv, klarer ikke å bestemme meg, og når jeg tror jeg har det så har jeg det ikke likevell.. her har vi ingen vogn nå så vet ikke om jeg skal kjøpe enkel eller dobbel..

Har hatt beggedeler jeg.. kunne ikke vært uten søskenvogna. Små ben blir fort slitne, begge sov på dagtid, upraktisk i snø, eller han bare slo seg vrang :P

sliter med samme problemet selv, klarer ikke å bestemme meg, og når jeg tror jeg har det så har jeg det ikke likevell.. her har vi ingen vogn nå så vet ikke om jeg skal kjøpe enkel eller dobbel..

Hva med å kjøpe bugaboo donkey? Den kan brukes både som enkelt og dobbelvogn:)

har veldig lyst på den =) men har hørt mye negativt om sittedelen.. Noe som gjør meg litt usikker, for det er jo en dyr vogn. men det er den jeg tenker mest på da..

Noen som har den som vet hvordan den er å få igjennom enkle dører, busser og hurtigbåt osv?

Har ikke lappen så går mye :)

har veldig lyst på den =) men har hørt mye negativt om sittedelen.. Noe som gjør meg litt usikker, for det er jo en dyr vogn. men det er den jeg tenker mest på da..

Noen som har den som vet hvordan den er å få igjennom enkle dører, busser og hurtigbåt osv?

Har ikke lappen så går mye :)

Skjønner. Hadde selv buffaloen, men måtte bytte fordi mini hatet sittedelen. Ville plutselig ikke være i vogna i det hele tatt. Så det kommer jo an på babyen. Var utrolig fornøyd med vogna, og syns det var trist å selge den...:)

Har ikke prøvd dem, men skal du ha søskenvogn er de her to fra Emmaljunga muligheter :) På Super kan du velge om du vil ha ett eller to barn med deg og den ene sitter bak den andre, med Double kommer du igjennom alle vanlige dører selv om det er to i bredden :)
Har sett på de her selv, tilfelle nr 2 kommer hos oss innen ca 1 1/2 år ;)

Back
Topp