To tette.. tips til søskenvogn?

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Det blir akkurat 1 år mellom mine og jeg lurer på hvilken søskenvogn vi skal kjøpe. Noen som har noen tips? Vi har en britax smile3 til sønnen vår, men må jo ha en vogn som vi kan trille begge i når den tid kommer. Jeg ser ikke for meg bred tvillingvogn. Heller de andre der de sitter etter hverandre. Noen erfaringer?

Jeg kunne tenkt meg Bugaboo Donkey :) Den kan brukes både som dobbelvogn og singelvogn. Men om du vil ha sånn der de sitter i høyden hadde jeg gått for Silver Cross Wave.

Til søskenvogn trenker jeg buggaboo vogna er et godt alternativ da den ene etterhvert kan gå over til ståbrett.

melker har babyjogger tvillingvogner som jeg innbiller meg blir små når de skal legges inn i bilen som betyr litt...

buggaboo iallefall den vi har er ikke akkurat liten i bilen er ikke søskenvogn da.

Her blir det 20mnd forskjell, så jeg har allerede kjøpt nordicab som sykkel/tur/ski og bytur vogn nå alle skal med. Også har jeg nx90 der jeg kan sette begge begge oppåværandre. Så blir ikke kjøpe noe ny vogn denne gang. Screenshot_20201103_124952.jpg

Back
Topp