To tette og vogn?

Javelin

Forelsket i forumet
flere her som får to tette med dette barnet som kommer nå?
her blir det 1år imellom (faktisk etpar uker mindre enn 1år om h*n kommer rundt termindato :O )
så jeg har jo sett på vogner som kan brukes. Brio Happy Duo'en etter storesøster må igjen parkeres, den beholder vi for den er fra 2007 så den har null salgsverdi men kan brukes til "oisann" det året Jaran ikke lenger skal sitte i vogn, og heller selge søskenvognen igjen så fort det lar seg gjøre så ikke den også blir helt verdiløs innen den skal ut av huset.

Jeg har litt forskjellige kriterier til vogn, blant annet skal Jaran som bare er et år når han blir storebror fortsatt kunne sitte mot meg. Og jeg vil ha bag til babyen, ikke softbag i sportsvogn.

Så jeg har forelsket meg helt i Emmaljunga Double Viking og går og venter i spenning på at den skal komme i butikk så jeg får se og ta på :D i katalogen virker den helt perfekt, håper den er det.

om det er andre med to tette, begynt å se på vogn? funnet noe interressant?

Ja,vi får 22 mnd mellom,og jeg bruker vogn mye så her er det lenge siden vi starta se etter:-) på søskenvogn er jo bagen mindre enn vanlig bagvogn så de regner med opp til 5 mnd ca.Da må jeg ha en vogn hvor jeg kan ha begge mot meg,og valgene ble krympet.Var innom emmaljunga sin søsken vogn først,men 11000 ble for drøyt.Mi jente har gått mye fra hun var ett,å nå kan hun gå lange strekninger å nekter på vogna til tider.Så da har vi endt opp med Basson Baby Duo Søskenvogn Svart til 4300 med to sportsdeler,bag og regntrekk.Begge kan sitte mot meg:-) har både simo duo vogn 2012 mod,og tralle utenom.Simo vogna er vel den jeg kommer til å bruke mest:-)

Her blir det ca20 mnd i mellom.. Og jeg har kjøpt baby travel Dublin :) den virker super bra, er hardbag i sportsdelen som er festet ordentlig.. Men storesøster sitter fra i denne vognen da

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Back
Topp