To tette og barnevogn

2blir3?

Elsker forumet
Hvordan har dere tenkt til å løse det med vogn?

I dag har vi Tautonia S3 og McClaren reisevogn. Usikker på om jeg skal kjøpe tvillingvogn. Snuppa kommer til å være 22 mnd, når den lille kommer[8|]

Har også tenkt litt på om jeg skal kjøpe ei tvillingvogn.. Gutten min kommer til å være 17mnd når babyen kommer [:)]

tror ikke det blir tvilling vogn her, vil kjøpe en ekstra vogn til storebror og så blir det søskenbrett, tror jeg

Her kommer jeg ikke til å kjøpe. Jenta mi vil være 2 år 6 mnd når lille brøster kommer.

ORIGINAL: Nnem

Her kommer jeg ikke til å kjøpe. Jenta mi vil være 2 år 6 mnd når lille brøster kommer.

)Bare bytt ut jenta mi med gutten min)

jeg aner ikke hva jeg vil enda,odd andrè er 18mnd når neste unge kommer,har tenkt på tvillingvogn men vet ikke helt

Den minste min blir to år når nestemann er født, har lurt litt på Phil and Teds, men jeg vet ikke. Liker ikke helt den tanken på å gå med en nyfødt fremovervendt. Er det noen som har erfaring med den vogna?

Vi kommer nok til å kjøpe ei søskenvogn.. Eah Sofie er vel 18 mnd når lille knøttet kommer, så da trengs det:P
Vi så på Teutonia sin tror jeg det var.. Den kan en jo kjøpe til bag så babyen ligger imot deg.. Men hvordan den er i forhold til mange andre osv vet jeg ikke.. Men har ikke tenkt å kjøpe en kjempe dyr vogn da..

ORIGINAL: Priscilla

Den minste min blir to år når nestemann er født, har lurt litt på Phil and Teds, men jeg vet ikke. Liker ikke helt den tanken på å gå med en nyfødt fremovervendt. Er det noen som har erfaring med den vogna?

Jeg ville uten tvil kjøpt Phil og Teds. Den er jo genial med at den er enkel og søskenvogn på en gang. Babyen ligger fremovervendt ja, men den Phil og Teds vogna jeg så på hadde gjennomsiktig trekk bak så du ser babyen uansett. Nå er jeg litt vogngal da, men jeg ville kanskje hatt en vanlig vogn med ståbrett i tillegg. Så får du litt mer den babyvognfølelsen.

Back
Topp