To tette...noen som har erfaringer?

nr3?

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Jeg lurer på om det er noen her som har to tette, her blir det nesten 13 mnd i mellom de to små... Er litt små nervøs for hvordan det skal bli.. håper kanskje noen har erfaringer :) ?

Oi, det var tett. Har ingen erfaring, men er spent selv. Her kommer det til å bli 17 mnd mellom. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er vel en 17 måneder mellom mine to første også... Om jeg ikke har regnet helt feil.. :) det er veldig slitsomt, men absolutt det riktige. Jeg ser fler og som har barn med fire fem år i mellom og de har absolutt IKKe noe til felles.. :)

Har ikke noe erfaring med så tette som til deg, det er ca.20mnd mellom mine. Jeg synes det gikk egentlig veldig bra, slitsomt er det, men det trur jeg det er uansett alder? Har ikke prøvd noe annet, så har ikke noe å veie det imot heller. Det som var litt trist var at han på 20mnd plutselig ble så stor :-)

Vi får 4 barn på litt over 4 år å synes det e utrolig praktisk :) Synes det e bærre fordeler med å få så tette barn, sjøl om det e bittelitt slitsomt t tider :)

Jeg har ikke noe erfaring, men det hadde blitt 10 mnd mellom mine :) tror det hadde vært veldig gøy jeg, alltid hat lyst på tette :)

Jeg lurer på om det er noen her som har to tette, her blir det nesten 13 mnd i mellom de to små... Er litt små nervøs for hvordan det skal bli.. håper kanskje noen har erfaringer :) ?
Ja 11,5 mnd mellom her :-)
Hva tenkte du på da?
Er ganske stress i starten,til babyen ble litt større syntes jeg.
Nå går det som en drøm,bortsett fra matbutikker,senteret osv :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Tenkte først å fremst på arbeids mengde og bare sånn generelle erfaringer :) litt spennt, men det kommer nok til å gå greit! :)
takk for alle svarene! :)

Back
Topp