To tette, når fortelle jobben,venner,familie?

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Har en liten en på 7mnd fra før. Skal starte å jobbe igjen om ca 2mnd. Da vil jeg rekke å jobbe ca 5-6 mnd før jeg skal ut i ny permisjon. Hvis formen er bra nok. I forrige svangerskap jobbet jeg til uke 30.

Når forteller dere til jobben?kjenner jeg gruer meg til å fortelle. Får litt dårlig samvittighet. Men samtidig er jeg "lett" å erstatte av vikar. Flere som får to tette som fortsatt er i permisjon ? :p

Jeg fortalte det like før permisjonen gikk ut sist gang, siden jeg ikke får jobbe i graviditeten...fortalte det naturlig nok med en gang jeg fikk positiv digital nå også, har jobbet litt siden starten av mai. Vært helt - gradert sykemeldt siden mars. Skulle egentlig ha startet etter permisjon nå 1. August i utgangspunktet.

Jeg fortalte det like før permisjonen gikk ut sist gang, siden jeg ikke får jobbe i graviditeten...fortalte det naturlig nok med en gang jeg fikk positiv digital nå også, har jobbet litt siden starten av mai. Vært helt - gradert sykemeldt siden mars. Skulle egentlig ha startet etter permisjon nå 1. August i utgangspunktet.

Okei. Så du skal ikke ut i jobb før fødsel hvis jeg forstår riktig? Jeg tenker å vente med å si noe en stund enda iallefall siden det er så tidlig.

Okei. Så du skal ikke ut i jobb før fødsel hvis jeg forstår riktig? Jeg tenker å vente med å si noe en stund enda iallefall siden det er så tidlig.

Det stemmer, så blir jo ikke helt relevant til spm ditt men...

Hadde jeg jobbet, så hadde jeg kanskje ventet til etter 12 uker ihvertfall, med mindre formen er veldig dårlig eller du har behov for tilrettelegging før der :)

Det stemmer, så blir jo ikke helt relevant til spm ditt men...

Hadde jeg jobbet, så hadde jeg kanskje ventet til etter 12 uker ihvertfall, med mindre formen er veldig dårlig eller du har behov for tilrettelegging før der :)

Okei takk for tilbakemelding :) jeg har permisjon med nr 1 frem til jeg er ca 15uker på veg. Så usikker på om jeg klarer å skule det lenger da. Spent på hvordan formen blir dette svangerskapet :eek::p

jeg jobbet 1 uke og to dager etter permisjon nå før jeg fant ut at jeg er gravid.
Har sagt det til de på avdelingen, men ikke noe til ledelsen :p

Skal vente til etter tidlig ul iallefall, men tror jeg venter til uke 12 og rett før de andre får vite det :)

Blir nok å fortelle det så fort magen vises. Forhåpentligvis er det etter uke 12 [emoji4] Eller så sier jeg det når noen begynner å spørre om det er en til på vei. Jeg jobber i et i It-firma med flest menn, så jeg må nok fortelle dem det siden de kan være litt "blinde" [emoji12]

Okei takk for tilbakemelding :) jeg har permisjon med nr 1 frem til jeg er ca 15uker på veg. Så usikker på om jeg klarer å skule det lenger da. Spent på hvordan formen blir dette svangerskapet :eek::p

Da ville jeg sett an hvordan formen er litt tenker jeg :) håper du har en grei arbeidsgiver og, som blir glad på dine vegne.

Spent på hvordan det blir selv. Mine to første svangerskap var ganske forskjellig fra hverandre, men var ikke veldig dårlig i noen av dem da heldigvis :)

Da ville jeg sett an hvordan formen er litt tenker jeg :) håper du har en grei arbeidsgiver og, som blir glad på dine vegne.

Spent på hvordan det blir selv. Mine to første svangerskap var ganske forskjellig fra hverandre, men var ikke veldig dårlig i noen av dem da heldigvis :)

Takk for tips. Tror jeg bare må se an litt :) vet ikke om arb.giver blir glad akkurat men de finner nok en vikar. Jobber i et kvinnedominert yrke og er i midten av 20-årene Så de kan ikke komme som et sjokk at jeg er gravid igjen Hehe :p

Okei. Ja hører mange har ulike svangerskap. Blir vel annet med nr 2 eller 3. Da kan man ikke hvile når man vil :p

Back
Topp