To tette - hvilken vogn?

MrsMeoh

Gift med forumet
Noen som har anbefalinger, tanker og erfaringer rundt dette med vogn når barna blir tette?

Mulig det blir 20 mnd mellom de her. Eldste må vel ha vogn i bhg, men er under vurdering å kjøpe en egen, brukt vogn til det.

Bor landlig men sentralt til.. så jeg vil aller helst ha med faste hjul :)

Bør jeg tenke tvillingvogn tro?

:)

Så stas :) krysser fingrene :) ville nok gått for tfk eller emmaljunga :) om du går for emmaljunga får du kanskje klikket på bagen du har nå? Da kan den flyttes over til understellet du har nå når største er i bhg :)

Jeg har Easywalker til mine.
Den har to svingbare hjul som kan låses.
Lang i ryggen, mange vogner er ganske korte.
Jeg har 22 mndr. mellom mine, og eldste sov enda på dagen. Angrer ikke på at vi kjøpte søskenvogn!

Her har vi 20mnd mellom våre også! Vi hadde mountain buggy urban jungle søskenvogn, og hadde den gamle vogna til storebror som sovevogn i bhg. :) var absolutt behov for søskenvogn, for storebror var jo liten fortsatt! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her blir det 21 mnd mellom, og vi skal ha Emmaljunga. :-)

22 mnd mellom her, tvillingvogn ble kjøpt, men aldri brukt, solgte videre :P Hadde ståbrett men var sjeldent bruk for, men hadde ei Emmalunga scooter til han som sovevogn hjemme, og som vogn når hele familien var på tur, trillet hver vår vogn :)

Får to tette, 18mnd mellom. Kikket på den babyjogger city select som blir nevnt og den så egentlig veldig fin ut. Ikke så veldig dyr heller:). Veldig fint med denne tråden så man kan få litt tips:).

16mnd mellom de to første og hadde tfk twinner twist duo.

Viktig at tvillingvogna har to hjul foran. Både pga stabiliteten og vektfordeling. Vi prøvde først en med kun et hjul foran(Titanium) og den dro hele tida mot den side den eldste satt... veldig tungt å trille...

Back
Topp