to syke jenter *oppdaterer med og en gutt!!*

pupple

Forumet er livet
tirsdag kveld bråvåkna mellomste pottetett i brystet og kjentes som ei kokeplate.. 39,5.. hadde rundt 39 i heile går, feberfi i dag, men like tett. de lytta på legevakta, og slimet sitter setralt i brystet, mye mulig falsk krupp! skikkelig tungpusta ja!
veldig sjeldent mine har fått noe sånt nedover i sytemet.. *bankibodret*

lille bebis var småsutrete i em.. det skjer jo aldri, men ho hadde sovet litt lite så tenkte d var derfor.. etter en tur jeg var ute følte jeg ho var litt varm og ba mannen kjenne, at ikke det bare var fordi jeg var kald.. jo ho er varm.. ut og måle og faktisk 39,7

føler meg utrolig heldig som omtrent ikke merker ungene er syke[:)] mellomste har bare vært litt mer passiv og stille, nesten så jeg må si det er kos[:D]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

noe kommer ommat........ :

snupp starta natt te onsdag forrige uke. tett på natta,, var hos lege da.
torsdag kveld fikk minste høy feber.. ene natta følte jeg ho holdt på å få feberkrampe, men ble fin m ett v en paracet. ingen andre symptomer... vips på søndag ingen feber og røde prikker - så greit[:D]
småen ble klein natt te lørdag - jadda alle 3 på ei gang!
nå har de tatt prøve på stille lungebetendelse og kikhoste.....[&o] la det nå være et virus!!!!! han er i fin form nå, men hoster mer og mer. er det kik er han smittebærer enda, så jeg holder han unna bhg.. ikke noe pobl når jeg er hjemme m minste[;)]

Uffda, ikke godt å være så tett i brystet.[&o]

Men fint at de ikke er veldig sure og grinete under sykdommen da.[:)] Noen ganger hvis Isabelle har vært såpass syk at hun har vært rolig/kosete så har det "tatt seg opp" når hun har begynt å komme på bedringens vei, slik at hun har blitt mer vanskelig å ha med å gjøre, altså. Uansett er det jo alltid godt når de blir seg selv igjen da.[8D]

God bedring til jentene dine![:)]

småens 1 feberfrie dag etter sykdom er [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

og jeg har ikke helt funnet ut hvorfor[:-]

Nei, vet ikke hvorfor jeg heller.[8|] Jeg har vel tenkt at det kanskje er en blanding av å ikke være helt i form enda, men å ha lyst til å gjøre noe gøy, begynner å kjede seg litt. Noen ganger hvis jeg synes at Isabelle liksom aldri blir helt i form igjen, også prøver vi en dag i barnehagen likevel, så går det alltid fint, da er hun helt i form.[:-]

rare greie det der.... da har jeg forresten oppdatert[;)]

Uffda.[&:] Får håpe det ikke er kikhoste eller lungebetennelse da.[&o]

Vet du hva de røde prikkene på baby er for noe, eller?

God bedring til alle sammen![:)]

ORIGINAL: Glad70

Uffda.[&:] Får håpe det ikke er kikhoste eller lungebetennelse da.[&o]

Vet du hva de røde prikkene på baby er for noe, eller?

God bedring til alle sammen![:)]

4 barnesykdom[:)] så da opplevde jeg den og!

Ikke fått noe svar, og nå er de friske og raske igjen[:)]

Back
Topp