To streker?

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei

La inn dette innlegget under "før svangerskapet", men det er vel dere som er ekspertene her. Noen som har erfaring å dele? (helst positiv [;)] )

ORIGINAL: Maur Asto

Okei. Da var det tid for fjerde test denne syklusen. På dag 39.

Gjorde det jeg skulle og tradisjon tro leste jeg av resultatet så snart det kom. Bare kontrollstrek. Gjorde meg ferdig og ryddet opp. Vips - to streker!

Jo mer jeg så på den, jo tydeligere strek... Viste til sambo som også mente det var to streker, selv om den ene var litt svak.

Men så er spørsmålet mitt - ventet jeg for lenge med å sjekke? Det står jo 5 min på pakningen og der og da føltes det jo som en evighet å vente to sekunder. Så jeg har ikke peil om jeg ventet for lenge. Tror ikke det da...

Etter hvert ble streken helt mørk, men man kan jo ikke tro på den etter en stund, kan man? Har aldri hatt tester som har vist begge strekene etter en stund før...

Sambo er litt pessimistisk, men det klarer ikke jeg å være. Selv om Trin fortalte at Quick Response hadde gitt falsk positiv før.

Ble langt dette. Noen ekspertuttalelser fra dere?

Det VAR en svak strek der før 5 min gått, men den ble stadig mørkere. Og jeg vet ikke om den først ble helt mørk da det var for sent liksom...

jeg ville ta en test til jeg[:)]menn to streker er jo to streker da[;)]Ta en test til du[:)]

Kan ikke ta nå for jeg er på jobb. Bør jeg vente til i morgen tidlig sånn at det blir morgenurin?

unngå å drikke og gå på do i ca 4 timer så skal visstnok det nesten tilsvare morgenurin...

Lykke til!!!

jeg tok min test på kvelden jeg og den viste positiv.ta en etter jobben du eller i lunsjen[:)]Sååå spennende[;)]Krysser fingrene for deg.

va sånn me mæ å..virka som en evihet å vente men dær kom d en strek til å den blei sterkere..så go sjanse for at du e d..ta en ny en fos sikkerhetsskyld[:D]lykke til

Streken min var nesten usynlig og eg trudde eg innbilte meg den, måtte vise den til sambo for eg var så usikker. Men 2 streker er 2 streker, og min ble litt sterkere etter 5-10 min. Lykke til!!!!

En strek er en strek. Gratulerer! [:)][:)]

På pakken til testen jeg brukte sto det at det ikke spillte noen rolle når på døgnet jeg tok den.
Det stod oxo at det ikke spillte noen rolle om strekene var like sterke eller ikke,
to streker er to streker uansett om de er like sterke eller ikke!

CB digital sa: gravid

GRATULERER

GRATTIS

Hi,HI...... GRATULERER.........

Gratulerer deg her også jeg! [:D]

ORIGINAL: LinnOgKent

Har du to streker er du gravid. har ALDRI hørt noen som har to streker uten å være gravid. Grunnen til dette er at du ikke produserer dette hormonet hcg (eller hva det nå heter) hvis du ikke er gravid. Det er dette som slår ut på testen. Min strek var så svak at den nesten ikke var tydelig. Jeg ringte legen min og hun kunne fortelle meg det jeg skrev over her.
Det som kan skje feil på slike tester er at det er så tidlig i svangerskapet at det ikke kommer frem noen strek. Slik kan man tro at man ikke er gravid selvom man er det. Men har du en strek så har du begynt å produsere dette stoffet hcg. Jeg tror du er gravid... Jeg kan nesten si det sikkert.. Iallefall hvis jeg skal høre på legen min!!!!

Jeg fikk faktisk 2 svake streker en stund før svangerskepet, Tok noen tester til etterpå, Men det var Ikkje på di...

[:D]

jeg tokk 2 graviditets tester da jeg var 3 uker på vei og da viste det negatift. når jeg var 7 uker på vei tokk jeg to tester til. da viste de bare svakt svakt 2 streker, men ble litt sterkere etter en stund.. endte opp med å ta i allt 6 tester og alle var det samme. men dem var positive. som legen sa det er to streker å da er du gravid.. hehe.. det rare er at mensen terminen min stemmer ut i fra ultralyden.. 

Back
Topp