Hei
La inn dette innlegget under "før svangerskapet", men det er vel dere som er ekspertene her. Noen som har erfaring å dele? (helst positiv [;)] )
Det VAR en svak strek der før 5 min gått, men den ble stadig mørkere. Og jeg vet ikke om den først ble helt mørk da det var for sent liksom...
La inn dette innlegget under "før svangerskapet", men det er vel dere som er ekspertene her. Noen som har erfaring å dele? (helst positiv [;)] )
ORIGINAL: Maur Asto
Okei. Da var det tid for fjerde test denne syklusen. På dag 39.
Gjorde det jeg skulle og tradisjon tro leste jeg av resultatet så snart det kom. Bare kontrollstrek. Gjorde meg ferdig og ryddet opp. Vips - to streker!
Jo mer jeg så på den, jo tydeligere strek... Viste til sambo som også mente det var to streker, selv om den ene var litt svak.
Men så er spørsmålet mitt - ventet jeg for lenge med å sjekke? Det står jo 5 min på pakningen og der og da føltes det jo som en evighet å vente to sekunder. Så jeg har ikke peil om jeg ventet for lenge. Tror ikke det da...
Etter hvert ble streken helt mørk, men man kan jo ikke tro på den etter en stund, kan man? Har aldri hatt tester som har vist begge strekene etter en stund før...
Sambo er litt pessimistisk, men det klarer ikke jeg å være. Selv om Trin fortalte at Quick Response hadde gitt falsk positiv før.
Ble langt dette. Noen ekspertuttalelser fra dere?
Det VAR en svak strek der før 5 min gått, men den ble stadig mørkere. Og jeg vet ikke om den først ble helt mørk da det var for sent liksom...