To streker

Toddy

Andre møte med forumet
Da var det min tur å komme inn hit.
Jeg fikk to streker på fredag og er litt usikker på hvor langt jeg er på vei enda, men er ca 4+4 ifølge kalkulator.
Dette er mitt første alt, har aldri vært gravid og ting er uvirkelig. Det jeg kjenner mest på nå er redselen for å miste, det er fryktelig trist siden jeg egentlig vil kun føle gleden av den lille som faktisk ligger der å vokser. For jeg kjenner at ting skjer, det er murringer hele tiden nesten, jeg er trøtt og almenntilstanden er ikke som normal. For ikke å nevne at mensen ikke kom, det er det som gjør at jeg klarer å forstå at dette er på ekte. Jeg skal bli mamma

Er det flere som sliter med frykten for å miste? Det virker så normalt å miste og det er det som skremmer meg

Når man leser om alle som har mistet før så er jo redselen der. Jeg er som deg gravid for første gang og utrolig spent. Jeg har lite tegn, men ømme pupper og kvalme når jeg overanstrenger meg. Jeg venter veldig på at tiden går og at jeg kan dele den store nyheten med flere :)

Gratulerer og velkommen i terminforumet for November 2017! :) Er ikke noe hyggelig å være engstelig. Sender deg en klem, håper du får senket skuldrene etterhvert og får nytet tilværelsen som gravid. :Heartred

Hei
Jeg er 6+1 på vei
Jeg var like nervøs som deg , men jo mer jeg har blitt vant til det jo mindre tenker på det jo bedre ble det.. gratulerer så mye [emoji1405][emoji1376]spis sunt , drikk vann og ta folat [emoji16]

Gratulerer [emoji4]

Jeg venter nr 4 og er veldig redd for å miste. Jeg kjenner allikevel at frykten minsker litt for hver dag [emoji4]

Da var det min tur å komme inn hit.
Jeg fikk to streker på fredag og er litt usikker på hvor langt jeg er på vei enda, men er ca 4+4 ifølge kalkulator.
Dette er mitt første alt, har aldri vært gravid og ting er uvirkelig. Det jeg kjenner mest på nå er redselen for å miste, det er fryktelig trist siden jeg egentlig vil kun føle gleden av den lille som faktisk ligger der å vokser. For jeg kjenner at ting skjer, det er murringer hele tiden nesten, jeg er trøtt og almenntilstanden er ikke som normal. For ikke å nevne at mensen ikke kom, det er det som gjør at jeg klarer å forstå at dette er på ekte. Jeg skal bli mamma

Er det flere som sliter med frykten for å miste? Det virker så normalt å miste og det er det som skremmer meg
Du er ikke alene om å være redd. Mistet i midten av desember og har vært redd for å miste så lenge som vi har prøvd på nytt. På samme tid føles det annerledes denne gangen (på en positiv måte), og jeg klarer å tenke på andre ting :) Er bare 3+6. Jeg prøver å holde meg opptatt og aktiv - fokusere på det positive og snakke om gledene som venter ;) Holder meg også bevisst unna å lese mye om det å miste osv om du skjønner?

Lykke til og gratulerer masse :D

Takk for gratulasjoner og fine svar, dere er flotte hær inne[emoji5]

Jeg blir litt roligere for hver dag som går hvor jeg ser det går bra, har også en god magefølelse så det er vel håp for at lille reka mi holder seg fast [emoji14]

Back
Topp