Iskaffen Flørter med forumet 3 Mar 2012 #1 Hurra! Vi har prøvd siden i sommer, og endelig ble testen positiv :) Tror jeg har noen nervøse uker foran meg nå.
Hurra! Vi har prøvd siden i sommer, og endelig ble testen positiv :) Tror jeg har noen nervøse uker foran meg nå.
Bublan Elsker forumet 3 Mar 2012 #3 Gratulerer med det! Spennende blir det garantert. Håper selv på to streker rett etter helgen :-) Lykke til!!
Gratulerer med det! Spennende blir det garantert. Håper selv på to streker rett etter helgen :-) Lykke til!!
L Live2Learn Elsker forumet 3 Mar 2012 #7 Gratulerer såå mye med et lite nurk i magen! :) Måtte tiden til november gå din vei! =)
Iskaffen Flørter med forumet 3 Mar 2012 #10 Tuuusen takk :) Tror ikke det har gått opp for noen av oss ennå, men får bare sende masse kjærlighet til magen <3
Tuuusen takk :) Tror ikke det har gått opp for noen av oss ennå, men får bare sende masse kjærlighet til magen <3
Lykke. Forelsket i forumet 4 Mar 2012 #14 GRATULERER!! :-) Forstår at man lett kan bli nervøs, og det er naturlig, men prøv å dytt det bort og tenkt på det fine du har i vente! Velkommen i novembergjengen!
GRATULERER!! :-) Forstår at man lett kan bli nervøs, og det er naturlig, men prøv å dytt det bort og tenkt på det fine du har i vente! Velkommen i novembergjengen!