To stjerner!!

lenemor

Forumet er livet
Var litt usikker på hvordan man kom fra ny til supermedlem (eller hva det nå heter..) her i forumet, men nå ser jeg at det har sneket seg inn en stjerne til under navnet mitt.. antar at det har med hvor aktiv man er i forumet. Godt man ikke kan få fler enn et visst antall stjerner da kanskje, for om jeg skal fortsette å plage folk her med utsagnene mine kunne det fort bli en hel stjernehimmel under lenemor [;)][;)][8D]

Jeg er en av de mest "plagsomme" her inne på forumet..
men har ikke så veldig mange stjerner likevel..

Gratulerer med to stjerner!!

Tror ikke du får mer stjerner, jeg.....!!!! [:D] skulle de fulgt deg, hadde de måtte laget en ekstra linje eller 2! [:D]

Jeg har nok nådd enden av stripa, ja[8D]

mannen min sier at jeg har en tendens til å skravle, og det ser ut til at jeg skravler ennå mer når fingrene får løpe over tastaturet. Grunnen til at jeg er så skravlesyk nå er vel at jeg har fått munnkurv av kjæresten - jeg får ikke lov å fortelle noen om avgjørelsen vår (han synes nok at det er litt flaut å fortelle folk at vi skal prøve - særlig ettersom han har vært en veldig motstander av barn i alle år frem til vi traff hverandre...)

Ikke noen "to blå" her ennå nei, men jeg synes det var stort med to stjerner jeg (små gleder... [;)])

Tro meg, den gangen det blir to blå å fortelle om skal det slås stort opp!!

Skravlesyk, ja.. da passer du godt inn her![:D]

hehehe, måtte bare si at jeg er en av dem som har fått munnkurv av kjæresten jeg også...

Det er mer generelt da, jeg skravler så sinnsykt mye bare...og nå skal vi liksom ikke fortelel så mange at vi prøver vi heller...har ikke akkurat klart å holde på det, men, men!!

klem, M

hadde tenkt å stille det samme spm om hvordan man får flere stjerner.. har ikke akkurat sendt inn mange innlegg, og meldte meg inn for ikke så lenge siden, så jeg får vente å se når jeg går fra å være nyttmedlem til neste steg-- junior medlem eller noe??[:D]

på neste steg står det bare medlem... og hva som kommer etter det vet jeg ikke, men jeg mistenker at jeg finner det ut snart [;)]

skjønner hva du mener monicabebe - jeg er helt sprekkeferdig, men jeg er jo enig med kjæresten min også ,for tenk om vi ikke får det til når vi først begynner å prøve - om alle skal spørre hvordan det går kommer jeg til å bryte sammen. Er nok bedre å vente til vi har en gledelig nyhet å komme med... men da mistenker jeg at det ikke går mange timene fra to blå på testen til jeg sprekker!!

To stjerner har blitt tre gitt!!! Juniormedlem nå - stilig![:D]

Hehe.. Fortsetter du slik så er du super i løpet av dagen[:D]

Back
Topp