To Spontanaborter på rad. Alle gode ting er tre? Eller?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Håper det er greit jeg spørr her.

Jeg hadde for 1 uke siden 2. SA på 3 mndr. Har fra før av 2 barn på 5 og 7 år med samme mann. Vi bestemte oss i fjor høst for å prøve på nr 3, så har jo ikke prøvd så kjempe lenge og med en samboer som jobber mye borte, bommer vi også på EL noen ganger.

Men da jeg ble gravid januar håpet jeg jo på at det skulle gå bra, har aldri opplevd SA før, så tenkte jo at muligheten er jo der for at det ikke skulle gå bra. Og det gikk jo ikke bra, mistet i uke 5 ( tili ja, men likevell trist ), det gikk en syklus i mellom der mannen var borte og så ble jeg gravid på 2 PP etter det, tenkte at nå går det bra! Ingen historie med SA før vi begynte prøve på nr 3, men neida. Mistet 4+4 ( kjemisk om dere vil kalle det for det, men hadde vist om det i en uke allerede så hadde jo nådd å glede meg)

Noen som har positiv historie der dere har mistet to ganger og 3. Gang gikk bra? Er veldig bekymret for at det skal gå skeis neste gang å. Vi er forresten 28 og 30 år gamle så skal ikke være alderen det står på.. :)

Vi har mistet 2 ganger vi også, en i uke 22 og en i uke 12 og er gravid nå i uke 18+1, så får litt tette oppfølging også :) Vi har en fra før av på 3,5 år og nr 2 nå er med samme mann :) Hadde samme følelse og innstilling som deg med det gikk galt to ganger, så nå tenker jeg også at alle gode ting er 3 :) Lykke til :)

Vi har mistet 2 ganger vi også, en i uke 22 og en i uke 12 og er gravid nå i uke 18+1, så får litt tette oppfølging også :) Vi har en fra før av på 3,5 år og nr 2 nå er med samme mann :) Hadde samme følelse og innstilling som deg med det gikk galt to ganger, så nå tenker jeg også at alle gode ting er 3 :) Lykke til :)

Uff. Du mistet jo ganske langt ut i svangerskapet også :( klem ♡ men bra du er gravid nå og satser på at alle gode ting er 3! :) tusen takk for at du delte din erfaring :)

Vi har to fra før, ville ha nr 3 mn mista 5 ganger fikk medisiner og har en velskapt tredjemann no

Takk for svar! :) hadde du noen SA når du prøvde på di 2 du har? 5 ganger er mye :( føler med deg ♡ hvilke medisiner fikk du? Håper selvsagt at neste gang går bra, men om det ikke gjør det, får man væll utredning 3.gang? :)

Huff høres ikke greit ut. Satser på det går fint neste gang. Ingen garantier men spontansborter er jo ganske vanlig tidlig, selv om der ikke er kjekt. Lykke til

Ønsker deg lykke til og håper spiren sitter neste gang ❤️

Back
Topp