To små prinsesser?

Twins2016

Blir kjent med forumet
På dagens ultralyd mente legen hun så to små jenter som sprellet friske og raske inni meg:dummy1::dummy1:

Er kun 12+5 så jeg måtte ta det litt med en klype salt og ikke stole helt på det enda. Men deilig å vite at tvillingene vokser og har det bra i magehuset sitt:happy:

Nå begynner vi å komme et stykke på vei dere! Er det ikke fantastisk!?

Jo, det er jo helt fantastisk faktisk! Tenk at du lager to på en gang! Kjekt at alt står bra til :happy:

For øvrig like fantastisk med en av hver eller to gutter også ;) sålenge de har det bra og er friske <3

For øvrig like fantastisk med en av hver eller to gutter også ;) sålenge de har det bra og er friske <3
He he, helt enig! Men her er tvillingene enegget, så da blir det enten/eller;)

Har alltid trodd at jeg kun kommer til å få jenter, så spent om det stemmer;)

Gratulerer med to små jenter i magen. Tenk så mye glede de får av hverandre i fremtiden :-)

Så gøy med eneggede da :)
Jeg har vært livredd for tvillinger i de to forrige svangerskapene, men i dette hadde jeg veldig lyst på to... Men hos oss var det bare en. Og det er helt sikkert nok siden vi har to barn fra før :D

Så gøy med eneggede da :)
Jeg har vært livredd for tvillinger i de to forrige svangerskapene, men i dette hadde jeg veldig lyst på to... Men hos oss var det bare en. Og det er helt sikkert nok siden vi har to barn fra før :D
He he, her er begge veldig ønsket og vi gleder oss veldig!:) Det var jo et lite sjokk når vi fikk beskjeden, men klarer ikke helt å forstå hvorfor folk er livredd for å få to (du er ikke den første som sier det):wideyed:. Jeg er livredd for at noe skal skje med dem, faren eller meg. Alt annet er bare en ekstra utfordring som vi fint skal klare:) Litt mer arbeid det første året og litt større risiko i svangerskapet, men ser ikke helt at det er noe å være livredd foro_O Alle unger er forskjellige og det er ikke sikkert at to snille er så veldig mye verre enn en krevende;)

Men for all del, her er det første graviditeten og vi har alltid ønsket oss flere barn. Ser jo at det kan være en større utfordring om man har barn fra før!

He he, helt enig! Men her er tvillingene enegget, så da blir det enten/eller;)

Har alltid trodd at jeg kun kommer til å få jenter, så spent om det stemmer;)

Blir det alltid samme kjønn når de er eneggede? Så utrolig spennende <3 hvis du vil legge ut bilder fra UL når man kan se to fostere så blir i hvert fall jeg veldig begeistret ;) tvillinger har alltid vært drømmen her <3 litt misunnelig på deg, hehe :)

He he, her er begge veldig ønsket og vi gleder oss veldig!:) Det var jo et lite sjokk når vi fikk beskjeden, men klarer ikke helt å forstå hvorfor folk er livredd for å få to (du er ikke den første som sier det):wideyed:. Jeg er livredd for at noe skal skje med dem, faren eller meg. Alt annet er bare en ekstra utfordring som vi fint skal klare:) Litt mer arbeid det første året og litt større risiko i svangerskapet, men ser ikke helt at det er noe å være livredd foro_O Alle unger er forskjellige og det er ikke sikkert at to snille er så veldig mye verre enn en krevende;)

Men for all del, her er det første graviditeten og vi har alltid ønsket oss flere barn. Ser jo at det kan være en større utfordring om man har barn fra før!

Det var nok det med litt økt risiko i svangerskapet som skremte meg. Men det går jo i de fleste tilfeller bra. Det er nok både fordeler og ulemper med to. Vet om en tvillingmamma som håpet på ny runde med to, for hun opplevde at det at de hadde hverandre gjorde det så mye lettere. Klart det er mer arbeid med to, men dobbelt glede også ;)

Blir det alltid samme kjønn når de er eneggede? Så utrolig spennende <3 hvis du vil legge ut bilder fra UL når man kan se to fostere så blir i hvert fall jeg veldig begeistret ;) tvillinger har alltid vært drømmen her <3 litt misunnelig på deg, hehe :)
He he, så søt du er! Fantastisk å høre:happy:
Ja, i utgangspunktet er de da samme kjønn, men det finnes visstnok noen ytterst sjeldne tilfeller på eneggede som ikke er det.

Legger ved bilde fra ul i uke 9 og 12:) flere fikk jeg ikke plass til. Allerede såååå stolt! Lurer på hvordan jeg blir etter de er født, ha ha:joyful:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    987 KB · Visninger: 21
  • image.jpg
    image.jpg
    698,2 KB · Visninger: 22
Ja, i utgangspunktet er de da samme kjønn, men det finnes visstnok noen ytterst sjeldne tilfeller på eneggede som ikke er det.

Legger ved bilde fra ul i uke 9 og 12:) flere fikk jeg ikke plass til. Allerede såååå stolt! Lurer på hvordan jeg blir etter de er født, ha ha:joyful:

Se der ja! Fy søren så gøy :) to små bamsemums <3 gratulerer igjen :) :) var det IVF eller dukket det opp to helt av seg selv? Utrolig stas uansett, de kommer jo til å få så mye glede av hverandre <3

Skjønner du er stolt!
Tvillinger er jo veldig stas :happy::happy:

Se der ja! Fy søren så gøy :) to små bamsemums <3 gratulerer igjen :) :) var det IVF eller dukket det opp to helt av seg selv? Utrolig stas uansett, de kommer jo til å få så mye glede av hverandre <3

Tusen takk:happy: Disse dukket opp helt av seg selv;) Det er nok vanligst med toegget hvis det er IVF (da settes det ofte inn to egg). I flg legen er det kun 20-25% av tvillingene som er eneggede. Har visst gått ned de siste årene pga økning i IVF og toegget tvillinger.

Back
Topp