To små gull kom til verden

3to5

Prøver seg fram i forumet
Augustmødrene 2014
Fødselshistorie:

Tirsdag dro jeg på kontroll på sykehuset. Jeg var da 37+5 .Jeg hadde blitt fulgt tett opp den siste uken pga mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning og håpet etter mye frem og tilbake at dette var dagen for å sette en endelig dato for igangsettelse
Noe av det første legen sa var at det var nettopp det vi skulle og jeg var veldig fornøyd. Etter undersøkelser og prøver kom imidlertid legen frem til at hun ikke ville la meg gå lenger og sendte meg opp på føden for igangsettelse. Wow! Der kom både spenningen og alle nervene på en gang. Her har jeg ventet og ventet plutselig er tiden inne. Jeg som skulle ut å handle det siste jeg trengte til barnas ankomst og alt;)

15.30 ble jeg undersøkt. Det var modent og 3-4 cm åpning og vannet ble tatt. Det eneste som skjedde var at jeg fikk mer murringer. Så 17.30 ble det satt drypp. Første dose førte ikke til noen verdens ting. Ei heller den neste. Så 18.30 satt jordmora opp enda en gang og denne gangen tok hun litt i. Da begynte det og skje ting og klokka 19.00 var riene skikkelig igang og etter bare en liten stund kom pressriene.
19.55 kom tv1 og 8 minutter senere kom tv 2. To små fantastiske gull var født i en fei:)

Nå er vi hjemme og vi koser oss som trebarnsforeldre:)
 
Wow, det høres jo ut som en super fødsel :) Gratulerer så masse :)
 
Gratulerer så mye♥
 
Gratulerer :) Høres ut som det der gikk nokså greit? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dobbel lykke, gratulerer. Høres ut som du hadde en fin fødselopplevelse.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så masse :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gratulerersåmye! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Stort tillykke som trebarnsmor! :wav
 
Jøss, det hørtes ut til å være en drømmefødsel da. Gratulerer så mye med 2 små gull .)
 
Gratulerer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :) :)
 
Back
Topp