to på rad...

mamma t 2

Forelsket i forumet
vi vil så gjerne ha to babyer på rappen vi..så nå er det  hele tiden...

er det flere som prøver..?

(har ikke fått tilbake mensen enda, men vi prøver likevell...!!)

Etter to knallharde svangerskap og like harde og lite hyggelige fødsler er fullstendig stopp her!!!! Så jeg har gjort mitt for verdensbefolkningen [:)] Men, lykke til med prøvingen. Og praktiseringen ( ) er jo trivelig!!! Si i fra når dere lykkes da. Tvi tvi!!

Vi har gitt oss vi no, d holde med to har funne ut [:)] Lykke til ......håper spiren sitter snar da [:)][:)]

Så spennende da!! Vi vil også ha to ganske tette, men jeg må undersøke litt med hvordan det er med permisjon og opparbeidelse og sånn før vi setter i gang igjen. Vil jo ha økonomi til å være hjemme med nr to også!

Lykke til da!!!! [:D]

Her blir det ikkje så tett... men skal heller ikkje vente 6-7 år.... Fekk jobb mens eg var gravid, og fikk ikkje begynt skikkelig. Hadde vore artig å prøvd seg litt i arbeidslivet først! Men ingen tvil! Trives veeeldig godt her heime! [;)]

Ang. fødselspenger... er det ikkje sånn at viss man har fått 80% lønn, og går direkte ut i permisjon igjen, så får man kun 80% av dei 80% man tjente siste året?

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: fruluna

Så spennende da!! Vi vil også ha to ganske tette, men jeg må undersøke litt med hvordan det er med permisjon og opparbeidelse og sånn før vi setter i gang igjen. Vil jo ha økonomi til å være hjemme med nr to også!

Lykke til da!!!! [:D]

Permisjonspenger som du får nå er likestilt med lønn så du får vanlig permisjonspenger om du skulle bli gravid igjen.
Jeg har to tette og har vanlig permisjonspenger nå. 80%.
Den tida i mellom permisjonstidene ca 5-6uker var jeg sykemeldt[:)] 

oj...må si du klarte det fort...!full ammet du med første mann lenge?

ORIGINAL: tone83

Nå har vi tre barn, så det får holde[;)]

Her snakker vi om  det enda. Hadde en grei og rask fødsel med lille så det bekymrer meg lite....
Blir kanskje prøving fra august eller noe sånn

Tanken frister kan man si. Har ikke fått mensen da. Og vi prøver heller ikke. Jeg er sånn fram og tilbake om jeg vil ha to helt tette eller om jeg vil ha to år imellom de. Hadde et helt greit svanerskap bortsett fra at jeg ble så stor og tung veldig fort. Fødselen var jo lang og hard, men jeg har ikke tatt noe skrekk av det og kan godt føde igjen snart.
Økonomisk er det jo gunstig. Blir jeg gravid igjen i august/september trenger jeg jo bare å jobbe to måneder for å få permisjonslønn igjen.
Vi får se hvordan det blir...

Har kjempe lyst på to tette ja!!! Men må vente litt, håper på å få oss hus først da... også må vell mensen også komme. Fikk satt inn spiral i mai og angrer veeeeeeeldig!! Men den er jo bare å få fjerna[:D]. Lykke til!!!!

Jeg har lyst på 2 nogenlunde tette, men vi prøver ikke!
Masse lykke til til dere!!!

Jeg skulle gjerne ha prøvd allerede, men mannen er ikke helt enig ennå. Men masse lykke til til dere

ORIGINAL: tone83

Så morro!! Lykke til![:D] 
Men det er vel noe med at mensen ikke kommer tilbake når man fullammer?  Uansett så kommer jo eggløsningen 14 dgr før, så det er bare til å holde på[:D]
Kan tenke oss 2 tette vi også, men jeg må få litt mer av kroppen min tilbake først. Var veldig plaga med bekkenløsning i 1. sv.skap og det sliter jeg litt med enda. Men i alle fall innen 1 år[:)]

Back
Topp