To nye layouts fra meg

Gammonbaby

Elsker forumet
Her er to layouts jeg lagde på treff i helga[:)] Tekst kommer etterhvert på de, er bare ikke helt i teksthumør for tiden.

ORIGINAL: Asil

Digger fargeklattene dine! [:D]
Nå fikk jeg lyst til å lifte den øverste istedet for Cool chick.. hmm.. lete etter bilder!

Men du, er du dansk eller bare bor du der?

Vi har kjæpt hus og flyttet til Danmark, men er etnisk norsk[:D]

Måtte bare lage den ene med danske tittel, syntes det passet så bra!

skikkelig flotte Loer[:D] Nydlige farger!!

ORIGINAL: Gammonbaby

Digger fargeklattene dine! [:D]
Nå fikk jeg lyst til å lifte den øverste istedet for Cool chick.. hmm.. lete etter bilder!

Men du, er du dansk eller bare bor du der?

Vi har kjæpt hus og flyttet til Danmark, men er etnisk norsk[:D]

Måtte bare lage den ene med danske tittel, syntes det passet så bra!

Begge er danske, hehe. Mener å huske at du var norsk, ja og at dere skulle flytte. Æsj, nå fikk jeg lyst til å dra til Køben og ta en bayer på den lille jazzbula jeg fant for hundre år siden.

Nå er jeg ikke veldig kjent i Køben, men var selv på en jazzbule (hva var det nå den het igjen? Den har masse bilder av jazzlegender på veggene, og er en av få steder hvor det fortsatt er lov å røyke i Danmark) for et par måneder siden.

Kom kom. samtidig kan vi ta et treff på en scrappebutikk som ligger rett utenfor Køben[:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

skikkelig flotte Loer[:D] Nydlige farger!!

Det var sikkert den samme! [:D] Var en bitteliten svart og mørk bule med en übergammel mann (eller var det dame) bak disken (ja, med siggen i munnviken!) og like übergamle andre gjester (to stk). Vi var tre, og da var det ikke mange ledige bord igjen. [8D]

Skal skrike ut når jeg skal til Køben om det blir før Roskilde til neste år! [:D]

Gjør det!

Har en smule hjemlengsel , så et norskt innslag ville gjort meg glad[:)]

Du vil vel ikke si at tekstmesteren sliter med tekst[;)]
Kjempeflotte LO'er Gammonbaby! Du skulle vært her nå og kost deg på Papirfesten! Har akkurat kommet heim etter ei god scrappeøkt nå

Back
Topp