To negative tester

Sindi_82

Glad i forumet
Og snart 4 dager forsinket mens...Kan jeg stole på testene? Tok ny i dag, og det var 14 feb vi hadde det samleie jeg er litt usikker på...Men er det pga stress rundt dette att den ikke kommer? Hvilke andre årsaker kan det være?

kan nok være mange årsaker til at mens er forsinket ja..vet selv at stress kan forsinke min.. lykke til,håper du finner ut av det

Min erfaring er vel at når testen er negativ, så er man ikke gravid. Og spesielt siden du har tatt to. Jeg har til og med opplevd å være opptil 18 dager på overtid (jeg har så å si alltid regelmessig syklus) uten at jeg var gravid!! Veldig frustrerende[8|]. Spurte gynekologen om dette, og han sa at det var vanlig med noen sånne sykluser innimellom.

Når det er sagt så håper jeg jo selvsagt at du er en av de som produserer HCG sent da, og at du er gravid[:)] (går utifra at du er prøver?)

ORIGINAL: MissSunshine

Min erfaring er vel at når testen er negativ, så er man ikke gravid. Og spesielt siden du har tatt to. Jeg har til og med opplevd å være opptil 18 dager på overtid (jeg har så å si alltid regelmessig syklus) uten at jeg var gravid!! Veldig frustrerende[8|]. Spurte gynekologen om dette, og han sa at det var vanlig med noen sånne sykluser innimellom.

Når det er sagt så håper jeg jo selvsagt at du er en av de som produserer HCG sent da, og at du er gravid[:)] (går utifra at du er prøver?)

Nei jeg er ikke en prøver, har en gutt på 10 mnd[;)]...Sist så viste grav testen positiv dagen etter j skulle hatt mensen...

Men det er jo nesten en mnd siden det lille uhellet...Åh blir så spent, att ikke jeg kan få ett svar på det ene eller det andre! Men nå kan vel syklusene være litt bananas etter en fødsel osv? Hva med progesteronnivå da?

Back
Topp