To mnd.

lnie

Forumet er livet
Til jeg er tilbake på jobb! Trudelutt, som tiden går.. Vært hjemme i ti mnd. snart![:-][:-]

Gruer meg, men gleder meg også litt, siden jeg fikk en "Damn, jeg gleder meg til du er tilbake på jobb"-melding fra sjefen idag[:D]

For en koselig sjef [:D]

Jeg har permisjon til slutten av September, og jeg aner ikke hvor månedene mine er blitt av [8D] Enda så var jeg mest sykmeldt fra August, så har vært hjemme over ett år- mer eller mindre [;)]

ORIGINAL: LaMona

For en koselig sjef [:D]

Jeg har permisjon til slutten av September, og jeg aner ikke hvor månedene mine er blitt av [8D] Enda så var jeg mest sykmeldt fra August, så har vært hjemme over ett år- mer eller mindre [;)]

Nåvel, det er fordi jeg jobber og holder butikken ryddig;)

Blir nesten et år her, sykemeldte meg de siste dagene i oktober + november, så det er nesten. Før klarte jeg ikke en dag hjemme, nå har jeg snart klart et år! Liker ikke at tiden flyr egentlig.. Snart konfirmasjon jo!

Skal også tilbake om 2 mnd... Grugleder meg veldig. Året har bare flydd avsted. Gleder meg allerede til neste permisjonstid[;)]

Skal begynne på jobb på mandag

[:(]

Liker det ikke, men e bare for fem uker, pappa skal være hjemme...............

Men nei! Er ikke klar!!

Har permisjon til 22 oktober... Så har pappan 5 uker permisjon til også må vi se hva det blir resten av året før snuppa begynner i bhg i januar.

Så spennende!
Det blir nok knall!![:D]

Må si det er artig å begynne på jobb når det første enkelte kunder gjør når de ser deg er å gi deg en stor klem, og sjefen sier at det syns godt at du har vært på jobb, etter kun en dag! (veldig possitivt ment!) [:)]

Back
Topp