Oboy! Gift med forumet 9 Jan 2011 #1 en fra i går og en fra i dag :)) Super gøy! :)) Begge to er til min kjære :)) Space invader lua hører til genseren jeg holder på med til ham :)) GANGSTAR !! (eget mønster) Arne & Carlos Space Invader !
en fra i går og en fra i dag :)) Super gøy! :)) Begge to er til min kjære :)) Space invader lua hører til genseren jeg holder på med til ham :)) GANGSTAR !! (eget mønster) Arne & Carlos Space Invader !
*atina* Elsker forumet 9 Jan 2011 #4 Kjempekule!!! [:D] Og så fint du strikker mønster! Ikke noe ujevnheter [;)]
Oboy! Gift med forumet 9 Jan 2011 #8 ORIGINAL: alruto Har du strikket EN HVER DAG?????Du er fliiiink! Ja[;)] jeg har strikka en hver dag ;)) går vel en ca 4t på en slik lue :)) Arne & Carlos lua er fra heftet ja :)) og TUSEN TAKK alle sammen!![:D]
ORIGINAL: alruto Har du strikket EN HVER DAG?????Du er fliiiink! Ja[;)] jeg har strikka en hver dag ;)) går vel en ca 4t på en slik lue :)) Arne & Carlos lua er fra heftet ja :)) og TUSEN TAKK alle sammen!![:D]
LuringNr3 Gift med forumet 10 Jan 2011 #11 Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)]
Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)]
Oboy! Gift med forumet 10 Jan 2011 #12 ORIGINAL: Pisces10 Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)] den har jeg laget mønster til selv faktisk[;)] Tusen takk igjen alle sammen!![;)]
ORIGINAL: Pisces10 Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)] den har jeg laget mønster til selv faktisk[;)] Tusen takk igjen alle sammen!![;)]
LuringNr3 Gift med forumet 10 Jan 2011 #14 ORIGINAL: Civena ORIGINAL: Pisces10 Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)] den har jeg laget mønster til selv faktisk[;)] Tusen takk igjen alle sammen!![;)] Så flink du er! [:D]
ORIGINAL: Civena ORIGINAL: Pisces10 Fyttikatta, så fine! Jeg tipper min kjære hadde digga GANG*-lua! [:D] Hvor har du fått mønsteret til den? [:)] den har jeg laget mønster til selv faktisk[;)] Tusen takk igjen alle sammen!![;)] Så flink du er! [:D]