To LO'er herfra

beetle

Betatt av forumet
Her er to av de siste LO'ene jeg har laget.
(Har laget endel den siste tiden, men siden de inneholder bilder av andre legger jeg dem ikke ut her)

Den ene er inspirert av en skisse jeg fant et sted og en signatur jeg leste her inne. I tillegg er det første drodleforsøk.
Den andre LO'en er mitt første forsøk på ett bilde, bruk av Distress Ink og blomster (mye nytt på en gang).

Noen kommentarer/synspunkter?

Takk skal du ha, mammantiljohngunnar.
Jeg lærer stadig noe nytt og merker at jeg tør mer og mer for hver LO.
Morro er det uansett!

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

skulle ønske jeg var så flink,kan bare digiscrapp jeg[:(]

Det er bare å skaffe seg litt papir og stæsj og begynne i det små.
Man utvikler seg ettrhvert, og det er veldig inspirerende å se hva andre har laget. Plukker opp mange tips og teknikker på den måten.

nydelige!! Begge to![:)]

Herlighet så flink du er! Begge var nydelige![:)]

Hvis jeg skulle gjort noe, så ville jeg lagt en matte under bildet på nr. 2. [:)]

ORIGINAL: Karo

Nydelige!

Spesielt den øverste, synes det var kult å bruke blågrått/grått!(vanskelig å se helt). Fin skyggelegging og nydelige bilder[:D]

Ja, det er blågrått og grått jeg har brukt - og så brukte jeg mønsterarket jeg har spart på i en hel liten evighet. Synes det er så nydelig, og har bare hatt et ark av det. Litt trist å være tom nå. Finner det ikke igjen heller.

ORIGINAL: tullmusa

Herlighet så flink du er! Begge var nydelige![:)]

Hvis jeg skulle gjort noe, så ville jeg lagt en matte under bildet på nr. 2. [:)]

Ja, jeg ser at en matte under bildet hadde vært på sin plass - dette er første gang jeg ikke har matte bark et bilde, faktisk. Tenkte liksom at det lyse arket skulle være en slags matte, en skrå en.

Vurderte også å bruke sandpapir på bildekantene, men turte ikke helt. Var redd for å ødelegge det siden jeg aldri har prøvd den teknikken før.
Kan'ke prøve for mye på en gang heller...dette var jo første LO med distress-ink og blomster. [;)]

ORIGINAL: Dollface©

ORIGINAL: beetle

Nydelige!

Spesielt den øverste, synes det var kult å bruke blågrått/grått!(vanskelig å se helt). Fin skyggelegging og nydelige bilder[:D]

Ja, det er blågrått og grått jeg har brukt - og så brukte jeg mønsterarket jeg har spart på i en hel liten evighet. Synes det er så nydelig, og har bare hatt et ark av det. Litt trist å være tom nå. Finner det ikke igjen heller.

de har det arket på kreativ hobby [:)]

Sikker?
Har ikke sett det de gangene jeg har vært innom (men så er jeg totalt ammeblind og surrete for tiden også da...).
Da blir det tur på KH seinere i uka.
Igjen.

Herlighet, nå må jeg snart slutte å shoppe.
Seriøst.

Nydelige!

de har det arket på kreativ hobby [:)]

Sikker?
Har ikke sett det de gangene jeg har vært innom (men så er jeg totalt ammeblind og surrete for tiden også da...).
Da blir det tur på KH seinere i uka.
Igjen.

Herlighet, nå må jeg snart slutte å shoppe.
Seriøst.

ehh.. ikke 100% nei [:D]
jeg bare vet at jeg har kjøpt det der noen ganger... hihi..
men du kan jo etterlyse det da.. eller se om du finner det på nett.. det er fra Scrappbook walls - www.chatterboxinc.com

Var på hjemmesiden til KH nå, og klarte ikke finne arket der.
Men så lenge jeg vet hva det heter så skal det vel være mulig å spore opp igjen.
[:D]

Back
Topp