To kvinner sitter og snakker--

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
"Vi hadde sex i går, og det var helt katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre minutter, så hadde vi sex i fire minutter og to minutter senere sov han. Hva med deg?"
-"Fantastisk! Han inviterte meg på middag på en restaurant som jeg fikk velge, vi gikk en romantisk tur hjem som tok cirka en time. Vel hjemme tente han levende lys så hadde vi forspill i en time. Vi hadde vidunderlig sex i minst en time, og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen i en time! Et vidunderlig eventyr, med andre ord.."

Deres respektive menn sitter og snakker:
-"Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med en gang. Kan det bli bedre. Hva med deg?"
-"Katastrofe" Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte invitere kjerringa på middag, smakte ikke godt, var dritdyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter en time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove. Lå der minst en time og hørte kjerringa plapre! En forferdelig kveld!"

Hahaha... så utrolig bra!![:D][8D]

Hahahahahahaha...dritbra!

Back
Topp