To "kvervler" der det egentlig bare skal være én?

Dramadama

Gift med forumet
Jeg googlet kverrvill, men da kom kvervler opp. Så da heter det kanskje det da...?

Uansett!
Er det normalt å ha to stk der det bare skal være én eller?
Jenta mi har to stk stakkars, i krona på toppen av hodet.. Lurer på åssen sveisen hennes blir seende ut med tiden. Blir vel det rotehodet

Aner ikke om det er vanlig, men jenta mi har også to.
En bakpå der som den "skal" være, også har hun i tillegg en i panneluggen, så hun har konstant sideskill.
Kan sikkert formes med tida, med stylingprodukter og føner, men foreløpig får det være som det er :)

Verv kalles det her...

Og jeg tror ikke man får gjort noe med de, de er medfødt. Men man kan da bli fin på håret fordet :)

Tanketrollet skrev:
Verv kalles det her...

Og jeg tror ikke man får gjort noe med de, de er medfødt. Men man kan da bli fin på håret fordet :)

Ja, kalles verv her jeg bor også tror jeg. Men i oppveksten kalte vi det kverrviller :P

Og ja, hun kan sikkert bli fin på håret fordet. Hvis ikke får hun bruke hatt ;)

Dramadama skrev:

Tanketrollet skrev:
Verv kalles det her...

Ja, kalles verv her jeg bor også tror jeg. Men i oppveksten kalte vi det kverrviller :P

Og ja, hun kan sikkert bli fin på håret fordet. Hvis ikke får hun bruke hatt ;)

Finnes mange fine hatter og luer... ;)

Det er vel ikke direkte uvanlig å ha to KRONER som det faktisk heter. Alle har vi en virvel der oppe på toppen, den heter kronen. En verv er noe annet, det er sånne man gjerne har i nakken og i panna som gjør at håret tar en annen retning eller strutter ekstra. De er forresten gjerne arvelige, man kan se at hele familien har samme verven på samme sted. 
Min kusine har to helt perfekte, runde kroner. De er kul umulige å ha med å gjøre. Jeg har sett mange som har halvannen, men to helt trill runde er har jeg bare sett på kusina mi. 

Vi kaller det virvel. Og det er vanlig med to også. Minste her har to stykk, jenta har en forran og en bak. Frisører har sagt til meg at de er arvelige også. Jeg har to stykk også, og hater de.

Akkurat som meg dette!! Jeg har to "kroner" !!
Er så flott attte og aldri vært et problem! :D

Eg kalle det kusleik..

Jenta mi har 2, de er nærmere hverandre da. Hadde aldri sett før, men det er vel mer noe jeg aldri har tenkt over. For nå vet jeg om mange :P

Gulda skrev:
Akkurat som meg dette!! Jeg har to "kroner" !!
Er så flott attte og aldri vært et problem! :D

Godt å høre!!
Jenta har attpåtil arvet hodeformen til faren sin stakkars. Hahaha. Så hu kan aldri skinne seg

Back
Topp