to kort

bondekone

Forumet er livet
Jeg regner meg selv om nybegynner enda,slev om jeg har hatt utstyr i snart 5år, har ikke blitt så mye tid
Her er 2 kort jeg laget her om dagen,men jeg føler det er noe som mangler men vet ikke helt om det er bare jeg som føler det eller om det er noe som mangler

Kan du ikke titte litt rundt i bloggen til oss andre scrappere, så ser du hva du liker og om det er noe du kan gjøre med kortene da? [;)]
Likte veldig godt det nederste, kjempesøtt og koselig med hjertet [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Kan du ikke titte litt rundt i bloggen til oss andre scrappere, så ser du hva du liker og om det er noe du kan gjøre med kortene da? [;)]
takk
har gjort det mange ganger, noen ganger kommer jeg over noe jeg liker og prøver å lage no lignene men blir ikke fornøyd[&:]
vet ikke om det bare er jeg som er litt sær over ting jeg gjør selv

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Jeanies lille verden

takk
har gjort det mange ganger, noen ganger kommer jeg over noe jeg liker og prøver å lage no lignene men blir ikke fornøyd[&:]
vet ikke om det bare er jeg som er litt sær over ting jeg gjør selv

Et lite tips er å bruke flere lag, spesielt på selve kortet før du begynner pyntingen [;)] husk på å klippe/skjære beint, ca 0,5cm mindre for hvert lag [;)] å når du skal ha "paneler" på, som det mønsterarket du har burkt på det øverste kortet, tar det seg bede ut om det er firkanta/avlangt eller har en form, ikke bare mange revne sider [;)] Et annet tips kan være å passe på å bruke farger som passer sammen, evt lage kortet monokromatisk (alt i en farge, men forskjellige nyanser) [;)]

Det nederste var så skjønt da [:)]

Surf litt rundt og finn din stil!
Finn ut hva du liker å pynte med!
Eksprimenter med forskjellig uten å lime, ta bilde og se det på datan.

Jeg liker akkurat nå mest blomster, og da mange, i forskjellige str og farger
Og stempeltrykk er jeg avhengig av, tror jeg [8D]
Pyntinga hos meg løsnet først etter at jeg prøvde andre format enn standard kort, med andre former og bretteteknikker ble tingene enklere, for meg iallefall!!

Gleder meg til å se flere kort fra deg!

Back
Topp