To kjappe om ordinær ultralyd

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ikke fått time enda (er 13+4), men vi skal på første ultralyd til tirsdag. Jeg får tett oppfølging fordi jeg har diabetes, og regner nesten med at jeg bare avtaler med jordmor når jeg er der :) Det er i alle fall slik jeg fikk timen jeg har til uken. Gleder meg til å se den lille :D:Heartbigred

Jeg har fått time til oul om 33 dager, da er jeg 18+0

Jeg ble henvist av legen i dag. Er veldig spent på hvor fort jeg får time.

Har time når jeg er 19+3. Fant ut at jeg var kommet lenger enn jeg trodde på TUL, så de flyttet OUL også når jeg ringte til sykehuset. Men hun jeg snakket med på sykehuset mente jeg fint kunne beholdt den som var 20+5.

Har fått time 7. februar. Da er jeg 19+3. Hadde håpet å få time litt tidligere, men må nok bare smøre meg med tålmodighet.

Er 14+6 og har endå ikkje fått noko time, trur eg må ringe nokon snart

Jeg har ikke fått time enda (er 13+4), men vi skal på første ultralyd til tirsdag. Jeg får tett oppfølging fordi jeg har diabetes, og regner nesten med at jeg bare avtaler med jordmor når jeg er der :) Det er i alle fall slik jeg fikk timen jeg har til uken. Gleder meg til å se den lille :D:Heartbigred

Ooh, godt å se at jeg ikke er den eneste diabetes-gravide her! :cat: Veldig betryggende at vi får ganske tett oppfølging. Var på tidlig ultralyd i går, og alt så bra ut! Det er helt magisk å se den lille danse i magen. Gled deg. :Heartred

Var på tidlig ultralyd i går. Trodde jeg var uke 12+3, men legen satte meg tilbake en uke pga. fosterets størrelse. Regner med å få time til OUL i midten av februar en gang. Gleder meg til å få se igjen den lille. :Heartred

Ooh, godt å se at jeg ikke er den eneste diabetes-gravide her! :cat: Veldig betryggende at vi får ganske tett oppfølging. Var på tidlig ultralyd i går, og alt så bra ut! Det er helt magisk å se den lille danse i magen. Gled deg. :Heartred

Jippii, skreiv en tråd om det var flere med diabetes men fikk ingen respons. Så begynte å lure på om jeg var alene :laughing002 Ja, jeg er veldig takknemlig for at de tar godt vare på meg :) Så fantastisk! Kan nesten ikke vente med å se den lille :love7 Håper ellers at blodsukkeret ditt oppfører seg pent, det kan jo være nok å styre med i seg selv til tider :nailbiting:

Back
Topp