To karusell or not to karusell !!!

Linka

Gift med forumet
Jeg ELSKER karuseller. Tusenfryd, liseberg og for ikke å nevne Disneyland paris !!!
Dess værre dess bedre mener nå jeg og alle gangene jeg skulle dra til tusenfryd de siste årene har jeg enten vært gravid eller været har vært dårlig.... men nå dere..... nå må dere gjøre dere klare til å se en gal dame henge i portene etter stengetid !!! Jeg VIL kjøre karuseller hele døgnet !!!

Så... spørsmålet var da som følgende : Liker dere karuseller eller liker dere å se på at andre kjører ??

Klem

ELSKER karuseller!!! [:D]

De mer skremmende de er jo bedre er d!!! [:D]

Ohoi nå fikk jeg lyst til Tusenfryd!!! [:)]

[:D][:D][:D]Karuseller er gøy!!!!!!!!!! Jeg er helt gæærn!!!!!! Jeg har vært ganske mange steder, men favoritten er vel Disneyland Paris!!!! Har vært i Disneyworld også, men det er for stort synes jeg. Men Bush gardens (ikke la dere lure av navnet, he he) i Tampa Florida, er driiitkult! Der har de en berg og dalbane som heter Komba!! Herre guud, så skummelt, men så gøy!!![:D][:D][:D]

elsker karuseller jeg også, det er jo bare så gøy..[:D]

ORIGINAL: homma

Liker nok best barnekaruseller jeg.Ikke så tøff som dere andre jenter.

Samme her!

Elsker karuseller, men har dessverre en samboer som hater dem. Kjedeli å dra på Tivoli med ham

HATER tivoli jeg da...[:)][8|]
har alltid gjort det, så har sikkert vert et eller annet som har skjedd
når jeg var liten...men aner ikke hva da....?!?

Men jeg ELSKER sånn badeland da!!! Bø i telemark, djurs i danmark ol!!

ORIGINAL: Chill24

HATER tivoli jeg da...[:)][8|]
har alltid gjort det, så har sikkert vert et eller annet som har skjedd
når jeg var liten...men aner ikke hva da....?!?

Men jeg ELSKER sånn badeland da!!! Bø i telemark, djurs i danmark ol!!

What ??? Hva er det som skjer a ??? Ikke tivoli ???   hehehe....
Er også en elsker av badeland. Koselig å slappe av med unga.
Klem

Ja!! [:D] Badeland er også kjempemoro!!
Liker alt med litt fart og spenning jeg!! [:D]

ORIGINAL: Trulte74

Elsker karuseller, men har dessverre en samboer som hater dem. Kjedeli å dra på Tivoli med ham

Jeg og.... Fikk lurt han opp i en liten berg og dalbane på 17 mai..Den var ganske rask da.. Skal aldri gjøre det mer, han var kjemperedd, stakar..Men jeg må innrømme at det kommer til å bli litt stusselig på tivoli sammen med han, siden jeg elsker karuseller, jo skumlere jo bedre...[:D]

ORIGINAL: Hanna C

Jeg og.... Fikk lurt han opp i en liten berg og dalbane på 17 mai..Den var ganske rask da.. Skal aldri gjøre det mer, han var kjemperedd, stakar..Men jeg må innrømme at det kommer til å bli litt stusselig på tivoli sammen med han, siden jeg elsker karuseller, jo skumlere jo bedre...[:D]

Hei du !!!
Ikke fortvil vennen !!!! Jeg, fartsfantomet er jo her. Og jeg ser jo at du bor i Oslo så vi kan alltids ta en tur på tusenfryd. Sambo liker heller ikke noe særlig karuseller. Veskeholder han serru.
Klem

Jeg blir kjempekvalm av karuseller - og blir kvalm av å se på noen som tar karuseller - men pariserhjul liker jeg[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Jeg blir kjempekvalm av karuseller - og blir kvalm av å se på noen som tar karuseller - men pariserhjul liker jeg[:D]

Pariserhjulet ???? Det er faktisk en karusell som jeg frykter altså.Denne smilien ville beskrive ansiktet mitt godt hvis jeg måtte opp i en slik en.
Klem

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: Hanna C

Hei du !!!
Ikke fortvil vennen !!!! Jeg, fartsfantomet er jo her. Og jeg ser jo at du bor i Oslo så vi kan alltids ta en tur på tusenfryd. Sambo liker heller ikke noe særlig karuseller. Veskeholder han serru.
Klem

Tusenfryd!!!!! weeeeeee[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Min sambo setter nok mest pris på å være veskeholder han også[:D] Kjekt å ha, he he[;)] Gleder meg til å prøve den nye berg og dalbanen!

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Pariserhjulet ???? Det er faktisk en karusell som jeg frykter altså.Denne smilien ville beskrive ansiktet mitt godt hvis jeg måtte opp i en slik en.
Klem

Herre gud ja! prisehjulet er skummelt altså! Sambo fikk meg opp i parisehjulet på 17 mai! jeg var så redd! Har skikkelig høydeskrekk, og i tilleg var karusellen full av rust! Huff! Men vi ble skuls da, så det var nok ikke så synd på meg...[:)]

Uff,er nok blitt litt pysete jeg...Pleide å ta alt av karuseller,men tør nesten ikke no lenger...Prøve å kurere det på tusenfryd i sommer![:-]

Back
Topp