To inn og tre på is...

Cavegirl

Flørter med forumet
Vel tilbake frå Bergen med to fine egg i magen [:)] 
Utrulig kjekt - bortsett frå at eg hadde forferlelig vondt under uthenting og til og med fire dagar etterpå... Overstimulert til de grader, men det var verdt det!  Dei henta ut 19 egg! 18 var brukande til injisering, 10 vart befrukta, to vart sett inn og tre lagt på frys [:D] Veldig fornøgde med å få fryse ned en dose! Føler prestasjonsangsten letta litt...
Fekk akupunktur før og etter innsetting og trur og håpar at dette skal gå bra!  No ligge eg på sofaen mens mannjen laga middag og DET er no veldig greitt! 
Føler meg ikkje gravid, men... Syns eg kjente meir frå fyste dag sist, men det er vel kanskje ulikt frå gong til gong?  Og  mykje pga medisinane sjølvsagt... Uansett godt å vere heime igjen og begynde på ventetida...

Høres utrolig bra ut. Har en god følelse for deg[:)][:)]

Selv fikk jeg mensen i dag så dette forsøket ble ikke særlig vellykket[;)]
Kan ikke gjøre annet enn å vente på neste forsøk...starte i august:-)

Å så bra!!! Gleder meg til åå kunne gratulere deg med en positiv test[:D][;)]

Ja jeg og ble overstimulert og var sår/øm i magen fra onsdag til søndagen. Da begynte det å gi seg. Men det var verdt det. Jeg fikk dog bare ett egg som ble befruktet av 3. Men var 21 eggposer da.. Men det var nok med et gullegg[:D]

Håper det går bra med deg og jeg ønsker deg virkelig LYKKE TIL!!!! Følger med[;)]

Lykke til og haaper de sitter...

ORIGINAL: Muppa

Oj så SPENNENDE da!!!! Og så flott det gikk selv om du ble overstimulert. Jeg som er så nysgjerrig...hihi....hvorfor ble det valgt å sette inn 2, hva gjør at man gjør det liksom?. Jeg setter mer en gjerne inn 2 om det er mulig, øker jo sjansen for å lykkes. Så lærte jeg noe nytt i dag også, at man kan fortsette behandling med overstimulering, jeg gikk jo rundt og var nervøs for at man måtte avbryte om man ble det. Så tusen takk for info [:D]

OG MASSE LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har for deg

Tusen takk til alle [:)] Det er so greit å vite at dåkke er her!
Ein kan sette inn to egg ved ICSI viss legane meinar at det er "nødvendig"... Eg syns det er heilt flott og... Då er det jo dobbelt so stor sjanse!

ORIGINAL: SB76

Høres utrolig bra ut. Har en god følelse for deg[:)][:)]

Selv fikk jeg mensen i dag så dette forsøket ble ikke særlig vellykket[;)]
Kan ikke gjøre annet enn å vente på neste forsøk...starte i august:-)

Det var trist å høyre!  So må du vente til heilt over sommaren altså?
Eller er det frivillig eller fordi du må ha eit par syklusar før neste runde?

Du får no nyte sommaren SKIKKELIG du då!  Med utepils og kos... [;)] 

Hei[:)]

Så utolig kjekt det var å høre at det gikk bra med deg. Er virkelig glad på dine vegne. Kjekt at du også fikk noen egg på frys. Alltid kjekt å ha noe i bakhånd. Det vet jeg alt om. Jeg venter fremdeles på å få satt inn mine fryste egg i juni.

Jeg håper og tror dere vil lykkes denne gangen[;)]

Du får tenke positivt[:D]....det er veldig viktig. Husk å ta godt vare på deg selv i rugetiden.

Skal du gå til akupunktur nå i rugetiden også?? Jeg holder også på det. Prøver å få kroppen i balanse og få masse energi[:)][:)][:)] viktig viktig viktig!!

Krysser finger og tær for deg nå i den laaaaange ventetiden!!!

Du får holde meg oppdatert!

Stor klem og varme tanker[;)], dette går bra vett du!

Takk [:)] Prøvar å vere positiv!  Er vanligvis det, men no føler eg at det heng ei mørk sky over haudet mitt og blokkerar dei gode tankane! Veldig frustrerande!  Går å kjenner på kroppen - og den er heilt annleis no enn sist.  Då vart vi jo gravide - ei stund! So eg veit ikkje kva eg skal tenkje... Magen min føles heilt som vanlig, og det syns eg er litt skummelt!  Nåken som har erfaringar som kan hjelpe meg? Lurer meg gal...[:'(]

Håper det går bra med dere!!  Jeg tror det er individuelt hvordan man opplever tiden etter innsetting. Har bare prøvd det den ene gangen i desember, og det klaffa[:)]

For min del kjente jeg at egget var der inne nesten fra første time. Jeg satte inn kun ett egg. Det var liksom noe "annerledes" med kroppen. Det jeg husker best som teng var at brystene ble kjapt ømme og store.

Er så stolt og glad, vi har kommet 25 uker i svangerskapet nå, og skulle fødselen starte, er sjansene store for at den lille vil klare seg. Det er så godt å kjenne spark og se magen bule ut hver kveld.... Håper dere som er i gang med forsøk får oppleve det samme som vi har gjort. Livet har virkeig fått en ny mening.

Back
Topp