To (eller flere) tette?

Kakao

Flørter med forumet
Er det mange her som får to (eller flere) tette? Hvor stor blir aldersforskjellen? Var det planlagt?

Vi fikk vår første i oktober 2015, så det blir ca. 15 mnd. mellom første og neste. :-)

Her var det planlagt, rakk å ha mensen 3 ganger etter fødselen før spira satt. Så nå håper jeg at spira klorer seg fast. <3

Veldig spennende å skulle få barn med så kort mellomrom. Føles litt sprøtt! Litt skummelt, men håper at de vil få mye glede av hverandre. :-)

Last edited:
Her blir det akkurat 24 MNDR mellom. Ikke særlig planlagt. Å jeg sliter endel med å forstå at det skal skje å ta det innover meg. Er grisedårlig også nå. Å takler ikke det særlig bra. Føler meg som verdens verste mamma fordi jeg ikke orker å gjør så mye med småen nå.

Her blir det akkurat tre barn på tre år :) Helt perfekt og planlagt.

To år mellom her, og det synes jeg er helt passelig :) Det har vært et ønske hele tiden at det ikke skal være stort mer aldersforskjell :)

Blir akkurat litt under 2år imellom.. Ikke akkurat planlagt når vi hadde lagt bort tanken en stund for at jeg skulle fortsette skolen :)

Er det mange her som får to (eller flere) tette? Hvor stor blir aldersforskjellen? Var det planlagt?

Vi fikk vår første i oktober 2016, så det blir ca. 15 mnd. mellom første og neste. :)

Her var det planlagt, rakk å ha mensen 3 ganger etter fødselen før spira satt. Så nå håper jeg at spira klorer seg fast. <3

Veldig spennende å skulle få barn med så kort mellomrom. Føles litt sprøtt! Litt skummelt, men håper at de vil få mye glede av hverandre. :)
Mener vel at du fikk i oktober 2015 :) . Masse lykke til. Har selv barn med nesten 16 mnd mellomrom. Litt slitsomt i starten men det går seg fort til

Her blir det 2 år og 3 mnd.. Mye tettere enn planlagt, men veldig velkomment så klart <3 men var veldig sjokkert når jeg tok test :D

Her blir det nesten 2år i mellom, vår sønn blir 2 år litt etter termin. Denne gangen var det planlagt, men ble gravid på cerazete i fjor sommer, men endte i sa, så skulle egentlig hatt termin om en uke

Ikke denne runden, men mine to første kom med 15 mnd mellom :D planlagt og helt supert. Har vært tøfft med to små så tette, men det veier opp for all glede de har og har hatt av hverandre :D de er 10 og snart 9år nå.

Mener vel at du fikk i oktober 2015 :) . Masse lykke til. Har selv barn med nesten 16 mnd mellomrom. Litt slitsomt i starten men det går seg fort til

Haha, ja, så klart. Er så trøtt om dagen at jeg surrer med alt! :-P Skal godt gjøres å få barn både oktober 2016 og januar 2017! :-P

Her blir det nesten 2år i mellom, vår sønn blir 2 år litt etter termin. Denne gangen var det planlagt, men ble gravid på cerazete i fjor sommer, men endte i sa, så skulle egentlig hatt termin om en uke

Ååh, det er skrekken altså. Håper spira klorer seg fast denne gangen! <3

Her blir det akkurat 24 MNDR mellom. Ikke særlig planlagt. Å jeg sliter endel med å forstå at det skal skje å ta det innover meg. Er grisedårlig også nå. Å takler ikke det særlig bra. Føler meg som verdens verste mamma fordi jeg ikke orker å gjør så mye med småen nå.

Får håpe formen og energien tar seg opp! Du er ikke verdens verste mamma. <3 Sånn sett er jeg glad mini er så liten, han er relativt lett å underholde enda. :-)

Blir akkurat litt under 2år imellom.. Ikke akkurat planlagt når vi hadde lagt bort tanken en stund for at jeg skulle fortsette skolen :)
Fort gjort! ;-) Skolen er der heldigvis senere også, men skjønner at det kanskje krever litt omstilling når planene plutselig må endres. :-)

Det er 15 mnd mellom mine to første. To ville vi ha, men ikke planlagt så tett. Det har vært veldig tøfft, men er allerede verdt det når jeg ser hvor mye glede de har av hverandre (4 og 3 år nå). Så blir det nesten 4 år mellom nr 2 og 3 i januar. Nesten attpåklatt å regne

Back
Topp