To do-liste

Øverst på min står det å ta seg i nakken og lage en;)

Haha, her og! Hadde vært deilig å komme i gang..mange tanker i hodet om dagen :/

- Finne ny leilighet!
- Innkjøp av nye møbler og diverse når vi finner leilighet

Begynner virkelig å føle meg stressa, for det er ikke lett å finne noe passelig stort hvor man slipper å betale seg i hjel på husleia.

Så er det jo selvfølgelig innkjøp av ting vi trenger til lille :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har nytt hus så slipper å pusse opp heldigvis:) har lyst å årne klart barnerommet selv om hun(sier nå det selv om det er litt usikkert siden jordmor trodde) skal ligge sammen med oss på rommet vårt en god stund før eget rom.

må årne litt på badet i forhold til stellekomode å sånn men det blir litt senere :) har fått stellekomode gratis:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har nytt hus så slipper å pusse opp heldigvis:) har lyst å årne klart barnerommet selv om hun(sier nå det selv om det er litt usikkert siden jordmor bare trodde det var jente) skal ligge sammen med oss på rommet vårt en god stund før eget rom.

må årne litt på badet i forhold til stellekomode å sånn men det blir litt senere :) har fått stellekomode gratis:)

Gjort:
- tv-bord
- salongbord
- skohylle
- flyttet kommode til badet
- organisert søplet på boden

Må gjøres:
- innkjøpsliste til bebis
- flytte på de to skapene på kommende barnerom (gjesterommet)
- rydde igjennom skapene og rommene, både vårt og kommende barnerom
- kjøpe gardiner til stua (har røde gardiner enda....)
- bilderammer osv (det er så sterilt her..)
- printer og splitter må inn i hus, evt. forsterker til tråløstnett
- nye lamper på stua, trangt med stålampe.
- bekoppvaskmaskin (?)
- oppheng til syklene på boden
- male stuebordet + kjøpe voksduk til både spisebord og stuebord. Kurver til å ha under stuebord
- hylle på vaskerommet, flere skittentøyskurver

Det er mer.. :p

Vi bygde på to nye soverom når førstemann kom, så det er nesten klart. Men det rommet til minsten har blitt brukt som gjesterom, så må rydde ut og pusse opp et anna rom som skal bli gjesterom. Skal også pusse opp lekestua oppe, men det er ingen hast. Så må jeg gå igjennom det vi har fra før og se hva vi kan bruke av det. Bare spart på klær som er hele og fine, men gutt sist og mest sannsynlig jente denne gang så er nok litt blått som ikke blir brukt igjen. Og så må jeg rydde plass nede i kommoden på badet. Akkurat nå er alle 3 skuffene fulle av guttungen sine klær. Tenkte at de får hver sin skuff med klær, pluss en felles med litt uteklær i. Må også kjøpe en kommode å ha på det nye barnerommet. Og kjøpe en lekegrind. Med en aktiv 2 åring i hus, er det nok kjekt med en trygg plass å legge fra seg vesla når jeg må lage mat osv. Og så må jeg vaske over vogna, så den er ren. Og kjøpe nytt lammeskinn. Og så skal jeg prøve å strikke eller hekle noe til den lille :) og så klart handle litt klær :)

Back
Topp