To-delt pysj

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen små som bruker det? Hvordan sitter den på på slutten av natta?

Skulle kjøpe nye pysjer til lille, men han er blitt for stor til hel pysj...
 
Vi bruker begge deler. Den sitter helt fint den :) Hender den sklir opp litt på magen, men det går helt fint. :)
 
Vi bruker kun 2 delt. Den sitter helt fint. Sklir litt opp på magen om pysjen er løs. Men de vaenait pysjene fra ebay sitter som støpt hele natten :)
 
Begge deler her, men mest todelt :)
 
For stor? Vil han ikke gå med det?
 
For stor? Vil han ikke gå med det?

Jeg finner ingen i hans størrelse i de vanlige butikkene lenger... Alle pysjer jeg har funnet for unger over 98 cm i størrelse er to-delt... Jeg vet ikke ennå om han vil :) Han fikk velge selv og jeg vasker den nå, så jeg håper den faller i smak :)
 
Jeg finner ingen i hans størrelse i de vanlige butikkene lenger... Alle pysjer jeg har funnet for unger over 98 cm i størrelse er to-delt... Jeg vet ikke ennå om han vil :) Han fikk velge selv og jeg vasker den nå, så jeg håper den faller i smak :)
Å?!? Jeg mener jeg har mange heldresser i pysj opp til 104. Lurer på om det er kapahl og name it. Men over 104 har jeg ikke funnet. Men dette er etter brødrene da, så vet ikke nå. Men vi bruker helst strømpebukse og Body for jeg synes verken to delt eller heldress holder bleia skikkelig på plass. :)
 
Å?!? Jeg mener jeg har mange heldresser i pysj opp til 104. Lurer på om det er kapahl og name it. Men over 104 har jeg ikke funnet. Men dette er etter brødrene da, så vet ikke nå. Men vi bruker helst strømpebukse og Body for jeg synes verken to delt eller heldress holder bleia skikkelig på plass. :)

Da skal jeg se der igjen hvis ikke han vil ha to-delt :) Regner med at det går seg til til sommeren når han må flytte ut av ullen og inn i shorts og t-skjorte :p Skjønner :) Er det det at de kan stikke hånda i bleia eller sklir den? Finner ikke noen strømpebukser som er ålreite heller :p
 
Da skal jeg se der igjen hvis ikke han vil ha to-delt :) Regner med at det går seg til til sommeren når han må flytte ut av ullen og inn i shorts og t-skjorte :p Skjønner :) Er det det at de kan stikke hånda i bleia eller sklir den? Finner ikke noen strømpebukser som er ålreite heller :p
Disney strømpebuksene fra hm er faktisk ganske gode. :)
 
Vi har en todelt fra fellesskjøpet ;) Flåklypakolleksjonen. Ellers bruker vi hele. Men for frøkna virker det som om det er det samme. Problemet er bare at hvis hu er i riktig humør så kler hu av seg den todelte :p ;) :)
 
Her har vi begge. Med todelt å stapper jeg overdelen i buksa ellers glir den opp og han blir kald på ryggen.
 
Back
Topp