To dager igjen...

Løvetann76

Elsker forumet
Heisann

Har ikke vært så mye her inne før - har stort sett vært på forum for assistert befruktning; men våger meg inn nå som det bare er to dager igjen til termin...

Har vært hos lege i dag og fått bestilt time til overtidskontroll, ettersom alle jordmødre på helestatsjonene rundt her har ferie neste uke... Blir litt svett ved tanken på å gå en uke til; jeg er bare sååå innstilt på at knerten skal komme nå - ikke fordi jeg har plager eller no', er bare utålmodig og veldig nysgjerrig på vårt nye familiemedlem... - og så hadde det vært litt deilig å få den fødselen overstått!

Har ikke hatt mye kynnere - men har hatt litt "mensmurring" to netter nå, og har hver gang håpet at det er noe på gang... For de av dere som har født / har barn fra tidligere, hvordan var de første "signalene" på at noe var på gang?

 
Hei hei.  håper ikke du må vente så lenge nå. får nok snart møte babyen din:)
Forrige fødsel hadde jeg ingen forvasler. gikk en uke over med ikke så mye som en kynner eller murring. Begynte bare en kveld med jevne veer som stadig ble vondere.

Nå er jeg 3 dager over termin. Hatt ekstremt mye mens murringer og kynnere i et par dager. blir stadig lurt til å tro at noe er igang før det gir seg en stund igjen. håper ikke gå så mye mer over nå...-

lykke til
 
Tusen takk for svar - og lykke til du også!! Vi får satse på at det går fort når det først begynner!!
 
Så spennende (men tungt) å gå å vente ;) Håper den lille kommer snart! Her var det massssse kynnerar og mensmurringer i rygg, mage og hofter (!) som var tegnene ca 1 døgn før riene startet. Men det var kun mensmurringene som egentlig var et "nytt" tegn, fordi jeg hadde slitt med mye kynnerar mesteparten av sv.skapet. Lykke til :))
 
Back
Topp