Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal sitte i møter utover kvelden (jobb relatert) og er så sinnsykt trøtt om dagen. Kan det være skadelig om det blir noen kopper kaffe i løpet av dagen?? Prøver å holde meg unna kaffe, men klarer snart inne holde meg våken mer....
Jeg har hørt at 1-2 kopper dagen skal gå greit, så om du holder deg borte fra kaffe til vanlig så går det nok helt fint! Lykke til på møter.
Jo mindre jo bedre. Max 50 mg koffein om dagen mener jeg å ha lest. En kopp kaffe kan komme opp i 50mg.skal sitte i møter utover kvelden (jobb relatert) og er så sinnsykt trøtt om dagen. Kan det være skadelig om det blir noen kopper kaffe i løpet av dagen?? Prøver å holde meg unna kaffe, men klarer snart inne holde meg våken mer....
Jeg har lest 200 og var egentlig den grensa jeg var redd for å over. 50 sprenger jeg glatt hver dag!Jo mindre jo bedre. Max 50 mg koffein om dagen mener jeg å ha lest. En kopp kaffe kan komme opp i 50mg.
Å, så bra!Jeg har lest 200 og var egentlig den grensa jeg var redd for å over. 50 sprenger jeg glatt hver dag!
Å, så bra!
Jeg drikker ikke kaffe nå (klarer ikke pga kvalmen), men Pepsi Max er noe jeg får i meg, og det har jeg begrensa til en halvliter om dagen. Da veit jeg at jeg kan drikke opp mot en liter uten problem