*Alias* Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Marsboerne 20 18 21 Okt 2015 #1 I går var jeg på ul og fikk se to små nurk toeggede! Det er en fantastisk følelse og se de små hjertene blinke og jeg klarte ikke stoppe å smile <3 Det blir nok veldig spennende og veeeeldig travelt når de kommer til verden! Begge ble målt til 8+2 i går og det stemmer helt med mine beregninger
I går var jeg på ul og fikk se to små nurk toeggede! Det er en fantastisk følelse og se de små hjertene blinke og jeg klarte ikke stoppe å smile <3 Det blir nok veldig spennende og veeeeldig travelt når de kommer til verden! Begge ble målt til 8+2 i går og det stemmer helt med mine beregninger
1 121516 Betatt av forumet 21 Okt 2015 #5 Gratulerer! Kom det som et sjokk eller hadde du noen mistanke?
*Alias* Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Marsboerne 20 18 21 Okt 2015 #8 121516❤️ skrev: Gratulerer! Kom det som et sjokk eller hadde du noen mistanke? Klikk for å utvide … Jeg tror jeg sa "SHIT! Er det to? Du tuller, shit shit" når gyn sa det var to Meeen jeg gikk på dobbel pergo og det er jo større sjangs for flerlinger med den behandlingen
121516❤️ skrev: Gratulerer! Kom det som et sjokk eller hadde du noen mistanke? Klikk for å utvide … Jeg tror jeg sa "SHIT! Er det to? Du tuller, shit shit" når gyn sa det var to Meeen jeg gikk på dobbel pergo og det er jo større sjangs for flerlinger med den behandlingen