Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Auliana
De begynte å dele da lille frøken var 3 år og lillegutt var 11 mnd sånn ca...
Lille frøken ble forberedt, og hun syns det var gøy å få lillebror inn på samme rom.
Ingen utfordringer, nå vil ikke lille frøken flytte på eget rom...hehe..
Barna blir lagt samtidig. Ikke noen problem.
ORIGINAL: TauZa'
Dere som har to som deler...
Hvor gamle var de når de begynte å dele? mener eldstemann var litt over 3 år og minsta var litt over 1 år
Hvordan forberedte dere barna på det? egenltlig ikke så mye, siden de var så små
Hva var de største utfordringene? største utfordringene er vel akkurat
nå...få eldstemann på snart 5år at det IKKE er kult å vekke lillesøstera si om morgenen, ho trenger søvnen....og at han heller kan ligge å lese en bok stille og rolig[8D]
Legger dere barna samtidig eller hver for seg? de legges samtidig. De spater og tuller litt, men det blir egentlig veldig fort stille og rolig. Ser at de koser seg veldig. JEg tror at det å dele rom knytter bånd[:)]
ORIGINAL: TauZa
ORIGINAL: rodstilk
Forsøkte å legge jentene sammen i dag. [X(] De er 2,5 år og 16 mnd. ..nå ligger storesøster i min seng, og lillesøster ligger igjen på støresøsters rom. Suksess. [:-][8D]
første forsøk i dag?
tenker å begynne tidligere enn d..
ORIGINAL: rodstilk
Forsøkte å legge jentene sammen i dag. [X(] De er 2,5 år og 16 mnd. ..nå ligger storesøster i min seng, og lillesøster ligger igjen på støresøsters rom. Suksess. [:-][8D]