to barn på under 2 år!!!

snart2

Forelsket i forumet
Jeg har en sønn som nettopp har fylt 1 år, og nå kommer det forhåpentligvis en ny liten spire i midten av januar. Noen som har erfaring med to barn så tett? Kan tenke meg at det blir travle dager i allefall!
Gleder meg masse[8|]
 
He,he...svarte deg akkurat på at annet innlegg![;)]
Der lurte jeg på hvor gammel førstemann var...(Når var han 1 år?)
Mine to første barn er det ca 17mnd imellom!Litt hektisk er det jo såklart...
Men det er det du gjør det til!!![:D]
Mine to barn har hatt utrolig mye glede av hverandre allerede,minste ner nå 14mnd.
Så mellom han og tredjemann blir det ca 22mnd![&:]
He,he..så her hos oss så blir det da 3 barn på 3år og 3mnd. Ja,ja blir nok gøy![:D]
Hadde tenkt oss litt mer mellomrom denna gangen,men klaffa tydeligvis første gangen så da er det jo greit. Vil jo si det er planlagt,selv om jeg trodde det ville ta litt mer tid...
De to første er også planlagt,sånn delvis iallefall...Hva med deres to?
Bare nysgjerrig...
 
Heisann Star83

Blir ikke mye tid til overs hos dere vil jeg tro?? Gutten min ble 1 år 7 mai og neste kommer som sag uti januar en gang. Det var i grunnen planlagt, men trodde egentlig det skulle gå litt lengre tid.
Tenkte det var greit å få flere i samme slengen så blir det ikke så mye pauser i jobben osv.
Kanskje litt upraktisk siden vi nå må få tak i ny grindseng og ny vogn og spisestol og alt som trengs siden han eldste fremdelses bare er en liten knøtt... Men det skal bli veldig gøy!!!!
 
hallo!
jeg har 3 barn og de to første er det bare 13 mnd mellom...det har vært hektisk noen ganger ja, men sammtidig så er jeg veldig glad for at de er så tette...nå som de er 9 snart 10 og 8 så har de lik leggetid før skolen.veldig greit med like regler for begge så slipper man at det blir så urettferdig (for det er mye som er urettferdig i den alderen, tro meg[;)])de krangler litt innimellom (søskenkjærlighet) men de holder også sammen når det er noe.....det blir fint skal du se!!
 
Litt nytt kan være greit kanskje ja...
Vi benytta oss av søskenvogn i starten,veldig praktisk!
Men nå får du jo litt mer alder forskjell.Skal du gå hjemme med begge barna?
Seng kjøpte vi heller ikke med en gang...Hadde lillegutt i reiseseng på soverommet vårt en god stund,veldig greit å ha han i nærheten pga amming!
Og så var jo storesøster så stor at hun kunne flytte ut av sprinkelsenga...[;)]
Alt løser seg vet du!Lykke til...
 
Hei igjen!

Har også tenkt på søskenvogn eller tvillingvogn, får se når det nærmer seg litt mer. Har heldigvis fått barnehageplass fra november av så da får jeg roe ned litt på slutten av svangerskapet, og så kan jeg heller velge når jeg vil ha dem hjemme begge to. Sikkert greit å få etpar timer alene med den lille i starten i allefall. Litt rart å nettopp ha begynt i jobb igjen og vite at jeg skal ut i permisjon igjen ved juletider...
 
Ja..er jo veldig greit å bli ferdig med barn når du har starta med det da![;)]
Du får ha lykke til da...
 
Back
Topp