Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke fantastisk !?!Det var det vi fikk se på UL i går, 6+4. Blødde dagen i forveien, men alt var normalt inni der! Overveldende!
Og til slutt: denne kvalmen...
Tusen takk! Det begynner å synke inn!Lykke, lykke til!
Hei! Har du satt inn to egg? Jeg testet svaaaaakt positivt rugedag 5. Men jeg kunne nok bare se det fordi jeg var vant til blendende hvite tester, og denne var annerledesHei, sniker litt, men hvor tidlig testet dere som skal ha tvillinger positivt, jg har testdato til torsdag, og har testet ganske klart positivt siden fredager jo ikke sikkert det har noe å si, men tankene kverner jo ganske mye, tror jeg må grine meg til en ultralyd i uke tidligst mulig for å se
Jeg begynte også å bli sikker på at det var to da jeg ble så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg i uke 6 og 7. Og fordi puppene mine forvandlet seg fra 70B til 75D på et par ukerJepp har satt in tojg tok først en test på torsdag, rugedag 8 inkl innsettdagen, denne var ganske svak, men på fredag var den klart positiv
nå har jeg også blitt ekstremt kvalm, hele døgnet, så tankene kverner, er jo ikke no fasit men syns jg har masse symptomer veldig tidlig i forhold til sist. Er jo bare 4 uker i dag
![]()