To bankende hjerter

En helt fantastisk opplevelse å se to små hjerter! Lykke til!

Og kvalmen er ikke noe særlig nei... :(

Så spennende!! Lykke til fremover :-)

Lykke, lykke til!

Så herlig! Masse lykke til videre :)

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med to spirer i magen. Jeg bærer selv på to bebiser i magen, 2 prinser. Er i uke 37+1 så har noen spennende dager/uker foran meg. Masse lykke til videre i svangerskapet

Hei, sniker litt, men hvor tidlig testet dere som skal ha tvillinger positivt, jg har testdato til torsdag, og har testet ganske klart positivt siden fredag :-) er jo ikke sikkert det har noe å si, men tankene kverner jo ganske mye, tror jeg må grine meg til en ultralyd i uke tidligst mulig for å se

Hei, sniker litt, men hvor tidlig testet dere som skal ha tvillinger positivt, jg har testdato til torsdag, og har testet ganske klart positivt siden fredag :-) er jo ikke sikkert det har noe å si, men tankene kverner jo ganske mye, tror jeg må grine meg til en ultralyd i uke tidligst mulig for å se
Hei! Har du satt inn to egg? Jeg testet svaaaaakt positivt rugedag 5. Men jeg kunne nok bare se det fordi jeg var vant til blendende hvite tester, og denne var annerledes ;) Så ble den sterkere og sterkere. Hadde HCG på 247 på rugedag 12.

Jepp har satt in to :-) jg tok først en test på torsdag, rugedag 8 inkl innsettdagen, denne var ganske svak, men på fredag var den klart positiv :-) nå har jeg også blitt ekstremt kvalm, hele døgnet, så tankene kverner, er jo ikke no fasit men syns jg har masse symptomer veldig tidlig i forhold til sist. Er jo bare 4 uker i dag :-)

Jepp har satt in to :-) jg tok først en test på torsdag, rugedag 8 inkl innsettdagen, denne var ganske svak, men på fredag var den klart positiv :-) nå har jeg også blitt ekstremt kvalm, hele døgnet, så tankene kverner, er jo ikke no fasit men syns jg har masse symptomer veldig tidlig i forhold til sist. Er jo bare 4 uker i dag :-)
Jeg begynte også å bli sikker på at det var to da jeg ble så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg i uke 6 og 7. Og fordi puppene mine forvandlet seg fra 70B til 75D på et par uker :eek:
Begynner på uke 10 i morgen, og nå er det mer enkelte dager som er dårlige. Mange bra :)

Ok, tror jeg må spørre veldig pent om en ultralyd ikke veldig langt unna 6 uker :-) har ikke merket noe til puppene enda, men det kommer nok :-) tusen takk for svar :-)

Ja det skal jeg gjøre, ringer Porsgrunn til torsdag for da er den offisielle testdato :-) så får vi se hvor raskt jg får komme en tur :-)

Back
Topp