To års kontroll

Ho Mor

Forumet er livet
Var på to årskontroll med Ida på torsdag. Hun skårer perfekt på dette skjenaet så det er bra[:)] Men kurven hennes var flater så mye ut at helsesøster ble bekymret[:(] Hun er 86 cm og 12 kg. Og det er ikke unormalt lite til en to åring. Men i følge kurven skulle hun vært en del større. Jeg har jo følt meg som en hysterisk mamma når jeg tidligere har sagt at hun ikke tar opp næring skikkelig og at maten kommer ufordøyd ut igjen. Helsestasjon og lege har tidligere bagatelisert det. Men nå viser jo bare kurven at jeg har hatt rett. Så frustrerende at de ikke kunne ta det på alvor for et år siden. Heldigvis ligger hun godt an i utviklingen. Men hun er mye trøtt, bleik og alltid sulten. Nå blir hun nøye utredet og bl.a gentestet for cøliaci siden det ligger til familien. Er alle blodprøver negativ så blir tarmene utredet. Magen går helt i vranglås når hun får melk i seg. Men det slår ikke ut noe allergi eller intoleranse på prikktest[&:] Så nå venter vi i spenning..

Rart de ikke kan høre og ta tak i ting litt før! Håpe de finner fort ut av hva det er.

Så bra at noe endelig blir gjort, at ikke de kan høre på mødrene tidligere..[>:]

Men stor og fin jente!!![:D]

Bra at de tar tak i det nå! Men dumt at de ikke har hørt på deg tidligere, så testene kunne vært gjort!!
Hun er heldig som har slik en omsorgsfull mor som deg, som passer godt på henne når helsevesenet bruker tid..!!!

Lykke til med utredningene![:)]

Prikktester er ikke å stole på, skjønner egentlig ikke hvorfor de bruker de ennå[>:]

Bra det blir undersøkt nå!!!!![;)]

Rart at det skal ta så lang tid før de i det hele tatt begynner å utrede, du har jo vært obs på det her lenge!
Håper de finner ut av hva det er, og at det finnes en enkel løsning [:)]

Godt at det endelig løsner for dere!!![:)]

ORIGINAL: Reinbue

Rart at det skal ta så lang tid før de i det hele tatt begynner å utrede, du har jo vært obs på det her lenge!
Håper de finner ut av hva det er, og at det finnes en enkel løsning [:)]

Back
Topp