Toåring som vil smake på sin egen tissefant????

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Synes dette var så rart. Han hadde badet og jeg fønte håret hans på stellebordet mens han satt inni håndkleet. Han pleier av og til å børste tissen med børste og finne på rare ting med den (feks prøve å stappe dem inn i badeleker mens han bader), men ene kvelden prøvde han å bøye seg ned dit og da jeg spurte hva han drev med sa han at han ville smake på tissen. I alle dager er det normalt for en på 2 år og 3 mnd å komme på noe sånt??? Kjenner jeg ble bekymret. Nettopp begynt å tisse litt på do, men bruker mest bleie. Snakker mye om de andre i bhg om hvem som tisser i bleie og i potte. Han begynte seint i bhg for første gang (4 mnd siden).

Jeg tenker at han er en liten gutt som utforsker og blir kjent med kroppen sin. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye over det :happy:

Slett ikke noe å bekymre seg for. Min prøvde vel aldri å smake på den men husk at han har ikke seksuelle tanker eller vår oppfatning av "ekkelt" unger spiser sand og småstein også. Utforsker og undersøker rett og slett.

Hvis ikke jeg husker helt feil har min prøvd på det samme.. :rolleyes: han er 2 år og 1 mnd :)

Helt normalt ja, han vet nok ikke hva oralsex er fordet :) Men det er jo en del av kroppen sin han kanskje nettopp har oppdaga skikkelig, akkurat som når han var mindre og oppdaga tærne og sutta på de liksom :)

Tenker det er normalt... når han var tre kom han og smakte på puppen min fordi han skulle kjenne hva den smakte og om den var i orden til baby i magen... han følte det var naturlig selv om mor ble litt paff... de utforsker og lurer på mye rart...

Back
Topp