TMI spørsmål

Nordingen

Blir kjent med forumet
Okei, veldig intimt spørsmål men.. Hvor lenge ligger dere med sæden inni dere før dere går på do/dusjen? Sliter dere evt med ubalanse, sopp osv der nede? Og hvordan takler dere det/«ordner opp» i det?

Jeg er nødt til å tisse rett etterpå for å unngå urinveisinfeksjon. Men når jeg har eggløsning så renner det ikke ut igjen med en gang.

Jeg går alltid ganske raskt på do for å unngå urinveisinfeksjon, det legger seg somregel en stund «der oppe» uannsett så.

Går på do rett etterpå. Har ikke problemer med urinveisinfeksjon, sopp eller ubalanse :)

Okei, veldig intimt spørsmål men.. Hvor lenge ligger dere med sæden inni dere før dere går på do/dusjen? Sliter dere evt med ubalanse, sopp osv der nede? Og hvordan takler dere det/«ordner opp» i det?

Jeg er hyppig plaget med UVI, så jeg er nødt til å tisse ganske raskt etter sex. Men som gynekologen min sier så har det ikke mye for seg å ligge etter sex. De raskeste svømmerne vil uansett finne veien dit de skal ;)

Sæden utløses i en gjennomsnittshastighet på 45km/t, så det som kommer ut er isåfall bare sædvæske, ikke selve sædcellene med mindre de er ikke-svømmende, så det der skal du ikke uroe deg for, gå bare på do rett etterpå om det får deg til å føle deg bedre.

Går på do ganske umiddelbart etterpå for å unngå sopp/uvi. Aldri hatt problemer med å bli gravid.

Back
Topp