TMI. Morsom fredag. Enda mer forvirring..

Mamima

Glad i forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Jeg fikk el ca 3uker etter senabort. Sluttet og blø, å 14dager etter på dagen fikk jeg det jeg trodde var mensen. Men i går på dag 2 kom det en klump på størrelse med en tier med vev som gyn mente var solidifisert slim. Fikk komme inn på sjekk idag, å de fant rester det fortsatt var sirkulasjon i. Så da ble det bedøvelse, støvsuging (noe som heldigvis gikk bra) å en ny runde cytotek for og være sikker på at alt er ute. Ikke akkurat fredagen jeg så for meg, men da vet vi iallefall at det er klart for et nytt forsøk om vi skulle finne på og prøve det. Må bare vente på el da, å håper det er el på ordentlig denne gangen. Skjønner ingenting da jeg hadde el-smerter, slim og positiv test i 2-3dager :bored:
 
Kan ikke HCG slå ut på eggløsningstester også? Hvis du hadde rester, kanskje du fortsatt hadde forhøyet HCG?
 
Kan ikke HCG slå ut på eggløsningstester også? Hvis du hadde rester, kanskje du fortsatt hadde forhøyet HCG?
Joda, de sier så. Men var så rart at jeg hadde en topp på noen dager å den var negativ før og etter. Samt slimet da å el-smertene. Det foregikk nøyaktig som en eggløsning. Å "mensen" kom akkurat 14 dager etter :confused005
 
Joda, de sier så. Men var så rart at jeg hadde en topp på noen dager å den var negativ før og etter. Samt slimet da å el-smertene. Det foregikk nøyaktig som en eggløsning. Å "mensen" kom akkurat 14 dager etter :confused005
Tror kroppen kan ha EL selvom det fortsatt er rester igjen, jeg fikk EL 2 uker etter cytotec-abort, hadde rester i 5 uker men med el og mensen før jeg rakk utskrapning :confused005 kroppen er rar... Håper den kommer seg mer i rute nå som de har fått ut alt, masse lykke til ❤️
 
Tror kroppen kan ha EL selvom det fortsatt er rester igjen, jeg fikk EL 2 uker etter cytotec-abort, hadde rester i 5 uker men med el og mensen før jeg rakk utskrapning :confused005 kroppen er rar... Håper den kommer seg mer i rute nå som de har fått ut alt, masse lykke til ❤️
Det høres jo veldig ut som det som har skjedd med meg. Det er egentlig litt fint og vite at det ikke er "umulig" å jeg har inbildt meg hele greia :Heartred :hilarious:
 
Det høres jo veldig ut som det som har skjedd med meg. Det er egentlig litt fint og vite at det ikke er "umulig" å jeg har inbildt meg hele greia :Heartred :hilarious:
Ja er litt godt å vite at man ikke er alene, og du har nok ikke innbilt deg noenting ❤️ ;) er vel ofte derfor det anbefales å hoppe over en mens etter sa, i tilfelle det er rester at de "skylles ut" med den. Så hvis man kan bli gravid på nytt med rester så kan man vel absolutt ha el og mens hehe ☺️
 
Back
Topp