TMI - EL-slim

PepsiMom

Gift med forumet
Marshmallows2021
Novemberlykke 2022
Smånissene 2022
Du som ikke liker ekle detaljer rundt prosessen her bør ikke lese lenger enn hit :angelic:.
På forhånd, beklager.

Jeg er inne i PP3 og hadde aldri trodd jeg kunne bli såå opphengt i syklus og alt som følger med. Deriblant utflod, EL-slim osv. Siden appene kaller det CM (cervical mucus), bruker jeg heretter det navnet.

I følge o det store Internett, så går syklusen og CM slik:
Mens
Dry
Sticky
Creamy
Egg white
Watery
Creamy/sticky
Mens

Syklusene mine er litt på bærtur etter SA i PP1. Er på CD14 nå, og ingen positiv EL-test enda.. Men nå har jeg fått egg white to dager, men begge dagene er dagen etter sex. Den ene var nesten 1.5 døgn etter sex, og den andre ca et halvt døgn. Det står at man ikke bør sjekke etter CM rett etter sex, fordi det kan forveksles med rester etter sex. Så, når er «rett etter sex»? Kan jeg tro at det jeg «fant» 1.5 døgn etter sex faktisk var egg white CM, eller kan det være rester? Altså, det var utrolig langt og strechy begge gangene, og veldig likt som egg white cm jeg fant forrige pp som definitivt ikke var etter sex (3 dager etterpå).
Vi snakker sikkert 15-20cm da det gikk fra tommel til lillefinger utstrekt. Det tørka ikke helt inn i papiret etter fem minutter heller (alt skal utforskes skjønneru :hilarious:).
Hadde kun creamy/watery dagen mellom disse to funnene.

Så nå gir du deg selv en klapp på skuldra for å ha kommet deg gjennom dette ekle innlegget, og om du har en kommentar må du gjerne hjelpe meg med dette :hilarious:
 
Altså... jeg elsker denne kroppen vår og alt den kan si ifra om, så ikke TMI for min del, så her kommer litt til:hilarious:

de gangene dette har skjedd med meg (altså funn dagen etter sex) så har jeg tatt «vanntesten» på slimet. Rester etter sex, uansett om det er sæd eller «egenlaget smøring» vil løse seg opp i vann. Holder det litt under springen, og gnir så fingrene litt sammen igjen for å «blande» det med litt vann. Da slutter det gradvis å være slimete/går i oppløsning, mens de gangene det faktisk har vært EL-slim så har vannet ingen effekt på det uansett hvor lenge jeg gjør dette.
 
Altså... jeg elsker denne kroppen vår og alt den kan si ifra om, så ikke TMI for min del, så her kommer litt til:hilarious:

de gangene dette har skjedd med meg (altså funn dagen etter sex) så har jeg tatt «vanntesten» på slimet. Rester etter sex, uansett om det er sæd eller «egenlaget smøring» vil løse seg opp i vann. Holder det litt under springen, og gnir så fingrene litt sammen igjen for å «blande» det med litt vann. Da slutter det gradvis å være slimete/går i oppløsning, mens de gangene det faktisk har vært EL-slim så har vannet ingen effekt på det uansett hvor lenge jeg gjør dette.
Da prøvde jeg dette også, og det holdt seg skikkelig slimete og strekkbart. Sleit heller med at jeg rota det bort siden det ikke er farge på greia :hilarious:
Ville rester ha gått i oppløsning ganske fort?
 
Da prøvde jeg dette også, og det holdt seg skikkelig slimete og strekkbart. Sleit heller med at jeg rota det bort siden det ikke er farge på greia :hilarious:
Ville rester ha gått i oppløsning ganske fort?
Ja relativt fort. Men det holder seg strekkbart de første par gangene. Men så blir det mindre og mindre etterhvert som det «tynnes» ut. EL-slim kan jeg faktisk plukke opp fra vannet igjen og det er fremdeles like strekkbart
 
Ja relativt fort. Men det holder seg strekkbart de første par gangene. Men så blir det mindre og mindre etterhvert som det «tynnes» ut. EL-slim kan jeg faktisk plukke opp fra vannet igjen og det er fremdeles like strekkbart
Da lærte jeg noe nytt idag. Da håper jeg det faktisk var EL-slim, så kanskje EL er litt nærmere enn jeg bekymrer meg for :angelic:
Takk for godt og informativt svar :happy:
 
Back
Topp