TLF

Shakira

Forelsket i forumet
Nån som har tips anng.hvilken tlf eg burde kjøp meg?? Ke som e bra??? Sku ha hatt meg ein ny tlf...

har nå ikke greie på tlf jeg asså, men var jeg deg ville jeg styrt unna samsung ihvertfall... [8D]

jeg liker veldig godt sony ericsson! men burde ikke ta de klapp-telefonene eller hva det heter, og ta en uten joystick!
jeg har k610i, er veldig fornøyd![:)] solid telefon og skikkelig meny!

Liker også Sony Ericsson veldig godt. Har W810i jeg da. Helt grei til mitt bruk [:)]

Jeg skal også ha Sony Ericson neste gang...
Den eneste telefonen jeg har vært 100% fornøyd med (og den lever enda, ungene bruker den, i beste velgående etter 4 år!).
Har hatt flere Nokia som jeg har hatt problemer med og har nå en dyr Samsung som jeg kjøpte i fjor sommer. Den må lades hver eneste natt og jeg bruker tlf lite! (Har reklamert en gang med det resultat at jeg fikk tlf tilbake med like dårlig batteri og alt som lå i minnet slettet.. Gidder jeg ikke flere ganger[:@])

Jeg har samsung d 500 og har ikke vært plaget med den. Lader den max to ganger i uka. En evt neste telefon blir nok Sony Ericson, synes de har mye stilig jeg. Enn så lenge funker min helt greit til mitt bruk (snart to år gammel).

Back
Topp