Tlf fra St.Olavs..

fruit

Gift med forumet
De kunne fortelle at ingen av eggene hadde blitt befruktet.

Ingen

Bare gråter nå. Får ny tlf i morgen kl 10. Men sjangsene for bedre nyheter da er jo minimale.

Uff..... det var nok veldig tungt å høre[:(] men kjære deg, dette ordner seg..
Gråt ut litt, det er bare bra...forstår godt at du er knust... Men det er ikke over enda...
Du vil få bedre nyheter!!!

*gir deg en god og varm klem*

ORIGINAL: Serene

åå neeei
uff så ufattelig trist å lese fruit [:(]
sender deg en trøste klem

sign

ORIGINAL: ElinR

nei

herregud snuppa!!!! jeg ber om et mirakel slik at 1 blir befrukta likevel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huff, dette er forferdelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

masse trøsteklemmer, ord blir fattige....................

Signerer.

Uff, nei!!!! For en ufattelig tung beskjed å få!!! Tenker på deg og sender deg en god klem!

huff, så trist det må være!!!! [:(]
klemmer sendes herfra til deg [:)]

uff så trist det var da..håper det ordner seg for dere snart[:D]

Ja, håpte på bedre resultat enn dette.. Og vi som var så optimistiske i går pga 7 egg [:(]
Nå håper vi bare på et mirakel og at et egg utvikler seg slik vi kan sette det inn i morgen.. Men håpet er ikke stort.
Akkuratt no er jeg overbevist om at løpet et kjørt og at vi må til på en ny runde [:(]

Dette var leit fruit[:(]
Vet akkurat hvordan du har det[:(]

Sender deg mange trøsteklemmer[:(][:(]

Uff vennen, det var virkelig trist å lese dette. Men jeg håper og tror at dere får litt bedre nyheter imorgen, det er fortsatt håp, selv om det er vanskelig  tro nå. Sender over en god og varm trøsteklem

ORIGINAL: snoopy81

Uff vennen, det var virkelig trist å lese dette. Men jeg håper og tror at dere får litt bedre nyheter imorgen, det er fortsatt håp, selv om det er vanskelig  tro nå. Sender over en god og varm trøsteklem

Tusenvis av klemmer din vei!

ORIGINAL: snoopy81

sign denne

Dette er helt forferdelg vennen[:(][:(] Hadde håpet at dette skulle gå veien for dere nå... Masse masse godklemmer fra meg[:)][:)][:)]

Uff så trist [:(] Håper så inderlig du fikk gladnyheter i dag

Back
Topp