Tlf fra gynekologen!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har hatt el, det viste blodprøven... Han kan ikke ut fra prøven si noe om jeg er gravid... Jeg er ikke det da...
Videre hva som skjer: Skal prøve 2 mnd til 1 uten og 1 med pergotime... Hvis det da ikke skjer noe skal sambo sjekke sine svømmere...
I dag er jeg helt fantastisk utrolig trøtt... Har allerede sovi på sofaen. venter bare på hotel cæsar så jeg kan gå å legge meg etter det! nei søren det er jo so you think you can dance i dag å... Sovna nesten på joebben å! uff!!!

Hvordan vet du at du ikke er gravid denne mnd? Uansett spennende det som skjer med deg nå, det er i hvertfall ting på gang! Riktig lykke til, måtte den sitte hos deg nå!

Jeg føler det på meg at den kommer i mårra denne tanta...
Har hatt mye rart med kroppen denne mnd. Men i går var livmortappen langt nede og ikke helt gravid kjentes det som da...

men HÅÅÅÅPER at du er gravid likevel Pastella-kjære!![:D][:D][:D]

Tusen takk fiorelina! Takk for støtte og oppmuntring.

Ville ikke gitt opp enda altså, pastella..

Du kan jo være gravid. Det å være så trøtt kan jo skyldes graviditet også!!

HÅPER du er gravid, vennen!!

Klem, M

Det er godt noen er positive for meg!!!
Takk monicabebe!

Det har jo vært veldig mye symptomer på deg denne måneden, og da er det jo mulig at miniPastella prøver å si at han/hun har tatt bolig i kroppen din:

Unner det det virkelig!!

M

ORIGINAL: monicabebe

Det har jo vært veldig mye symptomer på deg denne måneden, og da er det jo mulig at miniPastella prøver å si at han/hun har tatt bolig i kroppen din:

Unner det det virkelig!!

M

SIGNERER DEN! [;)]

Back
Topp