TLC - rik på rabatt

Skogsfrua

Forelsket i forumet
Har for første gang sett på dette programmet. Blit imponert over mange av de hjemmemødrene som kan "overleve" på 80 dollar på mat i måneden. Det var ei som hadde samla kuponger og handlet varer for over 1200 dollar tror jeg det var og så endte hun opp med at butikken skyldte henne penger når hun skulle betale. Helt vilt! Men veldig bra for de som egentlig ikke har penger da :D hiihi..
Men du hvor mye unødvendig de skaffer seg da, men virket som de fleste ga det til veledighet det de hadde til overs!

Noen andre som har sett på det?

Har ikke sett det. Hbilken kanal, programmet hørtes igrunn intr ut...

kanalen er tlc

Ser på det her ja :-)
Og skulle ønske det fantes noe sånt her i landet også. Men jeg hadde ikke giddi å handla tilng jeg absolutt ikke hadde bruk for.
Sånn som over 400 flasker brus?? Hva skal man med det lissom... Eller disse proteinbarene? Helt greit hvis du trener aktivt med sport

Jeg må ærlig innrømme at jeg ler av de damene der...de har et rom full av

mat/vaskeartikler for flere år...varene går ut på dato før de kan bli brukt.og har 10 store handlevogner på vei til kassa....Greit med rabatt kort, men finnes grenser for samle mani?
Når de  engasjerer  barna sine for å lete i søpple kasser er det godt for langt spør du meg

Jeg må få det med meg hele tiden! Det er så spennende og se og samtidig skulle jeg ønske det var en slik løsning her også! 
Men noen av dem er jo helt på tur når de handler store kvantum og lagrer.. det kan jeg ikke annet en å riste på hodet av! men stor respekt for dem som gjør det for og hjelpe!

bakemamma skrev:
Ser på det her ja :-)
Og skulle ønske det fantes noe sånt her i landet også. Men jeg hadde ikke giddi å handla tilng jeg absolutt ikke hadde bruk for.
Sånn som over 400 flasker brus?? Hva skal man med det lissom... Eller disse proteinbarene? Helt greit hvis du trener aktivt med sport

Veldig mange av disse kupponghandlerne kjøper inn det de kan av ting (hvertfall av det som blir helt gratis), og donnerer det bort til veldedighet.

Back
Topp