TLC program "ops, jeg er gravid!"

KristineL

Flørter med forumet
Hjelpes! Har dere sett på dette programmet?? Helt sykt! Hvordan er det i teorien mulig å ikke ane at man er høygravid... Sjokkert!!

Hehe.. jeg også :p satt nettopp å så på det. Men skal være ærlig å innrømme at jeg hadde sikkert ikke merket at jeg var det før 6mnd kanskje.. For jeg var helt flat fram til da.. magen kom i slutten av 6mnd, og nå har jeg mage :D YEEEY :D Jeg merket ikke at jeg var gravid.. og da jeg fant det ut via legen, så dro jeg ikke dit for å sjekke om jeg var gravid engang. :p og da var jeg allerede 8-9 uker på vei :p

haha :p
Jeg skjønte d da jeg var 1 uke,men graviditetstesten ville ikke vise det før jeg var 2 uker :)

Eg tenker at det må jo vere noke psykisk inni bildet.. at en fortrenger symptomene..
for sjølv om en ikkje får stor kulemage og er en av de som  har mensen heile tida, så er det jo spark og slag inni der..

Sniker fra Mars 2012 her :) Jeg syns det programmet er så fascinerende! Virker på en måte som det er psykisk anlagt at man får mage, og det syns jeg virker helt tullete. Merkelig å ikke skjønne noe som helst. Er jo liv og røre når det ligger en baby der inne. Greit nok at noen kanskje ikke får mage eller så mange symptomer på graviditeten, men man bør jo kjenne sparkingen?! Fatter ikke at det er mulig jeg :) Så programmet i går da jeg hadde tatt det opp, og sa til mamma som var på besøk: hvordan er det mulig at noen ikke får mage i det hele tatt, mens andre blir som meg (ser ut som en basketball - nesten trill rund!), og mamma bare lo og sa jeg så nydelig ut :) Det er mammaen sin det :)

Back
Topp